گجت و پوشیدنی

عرضه CMF Buds و Neckband Pro با ویژگی ANC

برند CMF، زیرمجموعه Nothing، دو هدفون دیگر را به فهرست خود اضافه کرد که شامل نسخه مقرون به صرفه تر از هدفون هایش و یک طراحی پیشرفته هدفون بند گردنی می شود. قیمت CMF Buds برابر 2500 روپیه، 1000 روپیه کمتر از مدل‌های پرو است، با این وجود، از حذف نویز فعال (ANC) با فرکانس 42 دسی بل (در مقابل 45 دسی بل در نسخه پرو) پشتیبانی می کنند و حالت شفافیت دارند.

CMF Buds از طریق بلوتوث 5.3 با پشتیبانی از Fast Pair متصل شده و دارای اتصال چند نقطه ای و حالت بازی Low Lag هستند. درایور 12.4 میلی متر با فیبر زیستی و دیافراگم سفارشی TPU هستند و توسط دیراک تنظیم شده اند. آنها به جای 6 میکروفون از 4 میکروفون استفاده می کنند. Buds دارای عمر باتری 35.5 ساعته (هدفون + کیس) و پشتیبانی از شارژ سریع است.

این مقدار کمی کمتر از 39 ساعت بدست آمده توسط مدل Pro است. شارژ سریع آنها بهتر است، اگرچه 10 دقیقه شارژ برای 6.5 ساعت گوش دادن کافی است. هر دو هدفون دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. CMF Neckband Pro یک ورودی جدید در قالبی است که از زمان معرفی فرم فاکتور TWS کاهش یافته است. به گفته CMF، اینها بهترین هدفون‌های به سبک گردنی هستند و مطمئناً ارزش های زیادی را ارائه می‌دهند.

Neckband Pro با قیمت 2000 روپیه ارزان‌تر از نسخه معمولی CMF Buds Pro بوده اما ANC بسیار بهتری (50dB با 5 میکروفون) ارائه می‌دهند. عمر باتری بسیار قوی است و تا 37 ساعت گوش دادن بدون وقفه دوام می آورد. شارژ 10 دقیقه ای تمام چیزی است که در طول روز به آن نیاز دارید زیرا نوید 18 ساعت زمان گوش دادن را می دهد (با ANC خاموش). همچنین دارای بلوتوث 5.3 با Fast Pair و اتصال چند نقطه ای هستند و از جلوه صوتی فضایی 360 درجه پشتیبانی می کند.

Neckband Pro از مقاومت بهتری در برابر آب با درجه IP55 برخوردار است و دارای آهنربا در جوانه ها است تا بتوانند به طور ایمن به دور گردن شما بچسبند. می‌توانید اکشن دکمه ها را در برنامه Nothing X سفارشی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا