صوتی و تصویری

میکروفون یقه‌ای بیسیم Shure می تواند بدون گیرنده به گوشی شما متصل شود

شرکت Shure از ورود خود به فضای میکروفون یقه‌ای بی‌سیم با تمرکز بر روی سازندگان پرده برداری کرد. سیستم MoveMic این شرکت صوتی در مدل‌های تک کاناله (MoveMic One به قیمت 249 دلاری) و دو کاناله (MoveMic Two به قیمت 349 دلاری) به فضای شلوغ میکروفون‌های لاوالیر بی‌سیم در کنار سه طبقه از سیستم Wireless Go Rode و دو تکرار از میکروفون DJI می‌پیوندد.

اکثر محصولات در این فضا نیاز به گیرنده برای تلفن شما دارند، اما Shure انتقال بی سیم مستقیم به گوشی از جمله برای دو میکروفون در مدل دو کاناله را ارائه می دهد. اما نکته مهم این است که فقط هنگام استفاده از اپلیکیشن های MOTIV Shure (موجود در iOS و اندروید) کار می‌کند، که برای همه مفید نخواهد بود. برای ضبط همه کاره تر (از جمله با دوربین ها، رایانه ها و اپلیکیشن های موبایل متقرقه)، باید از گیرنده MoveMic استفاده کنید. این به عنوان یک خرید 199 دلاری مستقل یا به عنوان بخشی از بسته 499 دلاری با دو میکروفون دو کاناله در دسترس است.

این میکروفون دارای ظاهری ظریف بوده و بیشتر بدنه آن طوری طراحی شده که پشت لباس قرار می گیرد. وزن هر میکروفون 8.2 گرم و ابعاد 46 در 22 میلی‌متر است و از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش‌های سبک و پاشش آب (از جمله باران) بهره می برد. MoveMic شامل محدوده فرکانس 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز با تلرانس +/-1dB می شود و برد آن تا فاصله 100 فوتی (خط مستقیم) از دستگاه جفت شده را پوشش می دهد. Shure هشت ساعت ضبط در هر میکروفون، به علاوه دو شارژ کامل دیگر هنگام استفاده از کیس شارژ همراه خود را تخمین زده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا