نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام سرانجام امکان ویرایش دایرکت مسیج را فراهم کرد

اینستاگرام ابزار دایرکت مسیج را در سال 2013 راه اندازی کرد، اما راهی برای ویرایش آنها پس از این واقعیت وجود نداشت، که امروز تغییر می کند. متا به‌تازگی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای اپلیکیشن اینستاگرام منتشر کرد که در نهایت امکان ویرایش DM را با یک اخطار بزرگ فراهم می‌کند. شما فقط 15 دقیقه فرصت دارید تا تغییراتی را اعمال کنید.

نحوه عملکرد آن به این صورت است؛ هنگامی که مستقیماً پیامی ارسال کردید و متوجه شدید که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید، مثلاً “به طور تصادفی” ابراز علاقه به یک دوست قدیمی دانشگاه، فقط پیام ارسال شده را فشار داده و نگه دارید. یک منوی کشویی ایجاد شده و به دنبال “edit” باشید و تغییرات مورد نیاز را انجام دهید. شما 15 دقیقه بعد از ارسال فرصت دارید تا متن مورد نظرتان را ویرایش کنید.

این تنها تغییری نیست که در DM با به‌روزرسانی امروز پیدا شد. همچنین می توانید حداکثر سه پیام مستقیم مورد علاقه خود را در بالای فید سنجاق کنید، که در مورد مکالمات در حال انجام مفید است. این را می توان با چت های استاندارد یک به یک و چت های گروهی انجام داد. فقط روی تب مکالمه نگه دارید، به دنبال منوی کشویی بگردید و برای انجام حرکت روی “Pin” ضربه بزنید.

این به‌روزرسانی بسته به ترجیح شخصی، روشن و خاموش کردن رسیدهای خواندن را آسان‌تر می‌کند. بقیه ویژگی های جدید امروزی زیباسازی هستند. تم های جدید DM وجود دارد و برخی شامل انیمیشن های منحصر به فرد هستند. در نهایت، این به روز رسانی راهی برای ذخیره استیکرهای مورد علاقه شما در دایکرت مسیج های شما برای دسترسی آسان ارائه می دهد. فقط استیکر را نگه دارید و دفعه بعد که آن را بخواهید وجود دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا