Windows Subsystem for Android یکی از معدود ویژگی‌های منحصربه‌فرد ویندوز 11 است که آن را از ویندوز 10 متمایز می‌کند. به لطف WSA، مشتریان می‌توانند اپلیکیشن های اندروید را در صورتی که مشابه‌های بومی وجود نداشته باشند، روی رایانه‌های خود اجرا کنند.

متأسفانه، در اقدامی غافلگیرکننده، مایکروسافت تصمیم گرفت اپلیکیشن های اندروید را قطع کند و به پشتیبانی WSA پایان دهد. این اطلاعیه در اسناد رسمی منتشر شد. اگر قبلاً اپ استور آمازون و برخی از اپلیکیشن آن را روی ویندوز 11 نصب کرده‌اید، می‌توانید تا 5 مارس 2025 به استفاده از آنها ادامه دهید و پشتیبانی فنی دریافت کنید.

مایکروسافت تقریباً هر ماه به‌روزرسانی‌هایی را برای Windows Subsystem for Android منتشر می کرد که ویژگی‌های جدید، بهبودها و نسخه‌های جدید اندروید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اکنون، تمام این تلاش‌ها در حال از بین رفتن است، مشابه اینکه این شرکت پلتفرم VR خود، Windows Mixed Reality را در اواخر سال 2023 کنار گذاشت. آمازون قبلاً یک پرسش متداول مفصل منتشر کرده که در آن می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اتفاقاتی که قرار است برای اپلیکیشن های اندروید در ویندوز 11 رخ دهد بیابید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *