صوتی و تصویری

رونمایی دل از نمایشگر لمسی 75 اینچی برای اهداف آموزشی

شرکت دل از یک مانیتور لمسی 75 اینچی با کیفیت 4K با اهداف آموزشی رونمایی کرده که جایگزینی مناسب برای تخته سیاه های کلاس به شمار می رود.

این مانیتور که (Dell 75 4K Interactive Touch Monitor (C7520QT نام دارد، برای کار مشترک بین همکاران و همچنین آموزش تعاملی به دانش‌آموزان طراحی شده است. این نمایشگر لمسی قادر است تا از 20 لمس پشتیبانی به عمل آورد که از  با این کار، افراد مختلف می‌توانند به صورت همزمان با این نمایشگر بزرگ کار کنند. همچنین پشتیبانی از قلم لمسی نیز به نمایشگر بزرگ افزوده شده است.

پشتیبانی از نرم‌افزارهای مختلف کامپیوتری نیز در این نمایشگر وجود دارد و به طور کلی باید این صفحه نمایش را رقیب مایکروسافت سرفیس هاب یا گوگل Jamboard بنامیم. با این تفاوت که نمایشگر دل بیش از هر چیزی روی آموزش تمرکز دارد و خیلی سراغ ویژگی‌های نرم‌افزاری مختلف نرفته است.

این نمایشگر از ویژگی Dell Screen Drop نیز پشتیبانی کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد که به کمک دکمه‌های کنار نمایشگر، ارتفاع این نمایشگر را تغییر بدهند و روی پایه بالا و پایین شود. این نمایشگر ۷۵ اینچی و ۴K از تاریخ ۳۰ آوریل با قیمت ۵۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد و در کنار آن دو قلم لمسی نیز وجود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا