شیائومی از Electric Scooter 4 Pro (نسل دوم) رونمایی کرد و با برد طولانی‌تر و موتور قدرتمندتر نسبت به مدل قبلی خود عرضه می‌شود. Electric Scooter 4 Pro در وب سایت جهانی این برند فهرست شده و انتشار پس از یک سال از عرضه مدل اصلی انجام می شود. با این حال، این سومین مدلی است که این شرکت پس از  Electric Scooter 4 Lite (2nd Gen) (نسل دوم) و  Electric Scooter 4 Pro Max، به‌سرعت عرضه می‌کند.

الکترونیک اسکوتر 4 پرو (نسل دوم) دارای چندین پیشرفت نسبت به مدل قبلی خود است. این اسکوتر شامل یک موتور 400 وات است که می تواند تا 1000 وات توان تولید کند و به حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت برسد که به وضوح مطابق با قوانین موجود در برخی کشورها تعیین شده است. حالت های سرعت مختلفی در الکترونیک اسکوتر 4 پرو (نسل دوم) وجود دارد. این اسکوتر دارای بسته باتری 468 وات ساعتی ارتقا یافته ای است که برد 60 کیلومتری را ارائه می دهد که بالاتر از مدل قبلی خود است.

آخرین نسخه از الکترونیک اسکوتر 4 پرو دارای قاب فولادی کربنی است و 19 کیلوگرم وزن دارد. همچنین مجهز به یک صفحه نمایش یکپارچه است که سرعت حرکت، وضعیت باتری و زمان فعال شدن چراغ های راهنما را به کاربران می گوید. این اسکوتر همچنین دارای حالت نور خودکار و همچنین تایرهای پهن 60 میلی متری 10 اینچی است. شیائومی هنوز قیمت و تاریخ عرضه الکترونیک اسکوتر 4 پرو (نسل دوم) را اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *