موبایل و تبلت

اوپو فایند ایکس 7 اولترا رتبه اول را در جدول DxOMark کسب کرد

در اوایل سال جاری، اوپو گوشی پرچمدار Find X7 Ultra خود را در بازار داخلی چین معرفی کرد. در حالی که این گوشی به طور رسمی در سطح جهانی عرضه نشده، DxOMark، یک شرکت بنچمارک تجاری مستقر در فرانسه، آزمایش‌های سیستم دوربین را روی دستگاه انجام داد و آن را به عنوان بهترین عملکرد در رده فوق‌العاده برتر رتبه‌بندی کرد.

اوپو فایند ایکس 7 اولترا در تست دوربین DxOMark در مجموع امتیاز 157 را به دست آورد که در رتبه اول با هواوی میت 60 پرو پلاس برابری کرد. این دستگاه در معیارهایی مانند عکاسی بوکه (85 امتیاز)، زوم تله فوتو (118 امتیاز) و نویز بصری در حالت فیلمبرداری (119 امتیاز) از همه رقبا برتری دارد. به گفته منتقدان، اوپو فایند ایکس 7 اولترا در عکاسی پرتره عالی بود و رنگ‌های طبیعی و جزئیات بالا را در شرایط مختلف ارائه می‌کرد.

این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1 اینچی، تصاویری طبیعی با نویز کم ارائه می دهد. دوربین‌های زوم تله پریسکوپ دوگانه آن جزئیات استثنایی از زوم 3 برابر تا 6 برابر و بیشتر را به ارمغان می آورد. تصاویر بوکه در حالت پرتره، جداسازی دقیق سوژه و رنگ‌های زنده را نشان می‌دهند. علیرغم عدم استفاده از HDR در ویدیو، خروجی عالی با نوردهی دقیق و محدوده دینامیکی گسترده تولید می کند.

آزمایش‌کنندگان آن را برای ثبت رنگ‌های زنده و رنگ‌های طبیعی پوست ایده‌آل یافتند و به‌طور موثری حرکت را منجمد کرد. در نور کم، با آشکار کردن جزئیات سایه و کمترین نویز، عملکرد چشمگیری دارد و با سطوح کم نویز آیفون 15 پرو مکس هم در عکس و هم در ویدیو مطابقت دارد.

منبع
dxomark
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا