هایسنس تلویزیون لیزری Starlight S1 را در چین عرضه کرده است. تلویزیون لیزری جدید Hisense Starlight S1 دارای صفحه نمایش 100 اینچی 4K با کیفیت فوق العاده بالا و طراحی فوق العاده نازک است. تلویزیون لیزری هایسنس جدید طراحی فریم تاشو داشته و به راحتی می توان آن را در منازل و سایر محوطه ها بدون شکستن پنجره ها و درها نصب کرد.

تلویزیون Hisense Starlight S1 از یک فناوری نمایشگر چشمگیر و مدرن استفاده می کند که نور ملایم تری ارائه می دهد و به فاصله دید 35 اینچ بیشتر از تلویزیون های LCD سنتی می رسد. بینندگان همچنین می‌توانند از جلوه‌های بصری خیره‌کننده تلویزیون در فاصله نزدیک لذت ببرند تا تجربه‌ای واقعاً فراگیر را ارائه دهند. تلویزیون لیزری Starlight S1 محافظت از چشم سالم، رنگ های واقعی، کربن کم و صرفه جویی در انرژی و عدم انتشار نور آبی مضر را ارائه می دهد. این تلویزیون همچنین دارای انعکاس کم و تابش نور صفر است و نرخ ضد نور 83 درصدی دارد.

Hisense Starlight S1 از پوشش گسترده رنگ 99 درصد DCI-P3 پشتیبانی می کند و گواهینامه IMAX Enhanced را دریافت کرده است. کاهش نور سطح میکروثانیه DMD و کاهش نویز سازگار با هوش مصنوعی را ارائه می دهد. تلویزیون به طور خودکار روشنایی چشم را تنظیم می‌کند و کاربر می‌تواند در صورت نیاز، آثار هنری را در ناحیه ویژه برای دگرگونی دیواری باز کند.

این تلویزیون از صدای فراگیر، میدان صوتی 90 واتی با سناریوی کامل و پشتیبانی از جلوه های صوتی Dolby Atmos و DTS پشتیبانی می کند. ساب ووفر تلویزیون دارای حداکثر توان خروجی 60 وات است در حالی که دو بلندگوی جلو هر کدام 15 وات خروجی دارند. دو رابط HDMI در تلویزیون لیزری Starlight S1 و همچنین یک پورت شبکه RJ45، دو پورت USB و یک پورت فیبر نوری وجود دارد. تلویزیون لیزری جدید هایسنس مجهز به 3/128 گیگابایت حافظه رم/فضای ذخیره سازی است و با WiFi 6 سازگار است. همچنین از پخش تک لمسی NFC و تماس‌های چند نفره با صفحه‌نمایش بزرگ و سایر عملکردها پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون قرار است با قیمت 2779 دلار عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *