به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی اخیر iOS مشکلی را در تجربه کلی تایپ انداخته باشد. چندین کاربر گزارش کرده اند که پس از ارتقاء به iOS 17.4، یک ویژگی تصحیح خودکار خراب است. حتی با فعال کردن تصحیح خودکار در تنظیمات، به نظر می‌رسد که عملکرد نامناسب است و کاربران را مجبور می‌کند تا با اشتباهات تایپی خود به تنهایی مبارزه کنند.

در حالی که علت دقیق آن در دست بررسی است، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این مشکل عمدتاً مدل‌های قدیمی‌تر آیفون را آزار می‌دهد. مدل‌های خاص و تعداد کل دستگاه‌های آسیب‌دیده هنوز مشخص نشده است. طبق گزارش MacRumors، اپل در حال حاضر مشغول بررسی در مورد این پرونده است. این شرکت در حال آماده سازی انتشار آپدیت iOS/iPadOS 17.4.1 ظرف چند روز آینده است.

در این بین، اگر شما یکی از کاربران ناگواری هستید که این مشکل تصحیح خودکار را تجربه کرده‌اید، چند راه‌حل وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. یکی از گزینه ها این است که آیفون خود را ریستارت کنید، یک راه حل ساده که اغلب می تواند مشکلات جزئی نرم افزاری را برطرف کند. علاوه بر این، می‌توانید دوباره تنظیمات autocorrect را در تنظیمات صفحه‌کلید روشن و خاموش کنید. اگرچه اینها ممکن است راه حل های دائمی نباشند، اما می توانند تا رسیدن به روز رسانی رسمی تسکین موقتی ارائه دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *