در حالی که می‌توانید از لانچر Epic Games برای بازی فورتنایت در مک خود به صورت بومی استفاده کنید، اما نقاط ضعفی هم دارد. ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه آخرین نسخه فورت نایت را در مک خود بازی کنید.

تنها راه برای نصب فورتنایت در مک، از طریق لانچر Epic Games برای macOS است. با این حال، ابتدا باید وب سایت Epic Games را بررسی کنید تا ببینید آیا مک شما حداقل شرایط را دارد یا خیر. اگر از مک سیلیکونی اپل استفاده می کنید، در نصب و اجرای آن مشکلی ندارید. با این حال، آن را به نرمی در مشخصات پایه مک بوک ایر اجرا نمی کند، که توصیه می کنیم از آن اجتناب کنید. برای دریافت فورتنایت در مک خود این مراحل را دنبال کنید:

  • به فروشگاه Epic Games بروید و لانچر Epic Games را دانلود کنید.
  • پس از نصب آن، لانچر را اجرا کنید و از نوار جستجو در بالا برای جستجوی “Fortnite” استفاده کنید (نه “Fortnite Battle Royale” – که پشتیبانی نمی شود).
  • روی دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا تمام شود. مطمئن شوید که فضای کافی در درایو خود دارید، زیرا بازی تقریباً 95 گیگابایت از حافظه داخلی شما را اشغال می کند.
  • پس از اتمام، می توانید Fortnite را از منوی Quick Launch در سمت چپ راه اندازی کنید.

در حالی که Fortnite به احتمال زیاد در مک های جدید بوت می شود و به راحتی اجرا می شود، شکایت اپیک گیمز علیه اپل تجربه فورتنایت در macOS را مخدوش کرده، زیرا توسعه دهنده از به روز رسانی بازی خود خودداری کرده است. این بدان معناست که هیچ پشتیبانی متقاطع برای فورتنایت در macOS وجود ندارد. شما دوستان خود را به صورت آنلاین خواهید دید، اما نمی توانید به بازی های آنها ملحق شوید زیرا آنها از نسخه دیگری از فورت نایت استفاده می کنند. تنها راه بازی این است که از مک نیز استفاده کنند.

Epic Games همچنین دسترسی به V-Bucks و Item Shop را مسدود کرده است. بنابراین، نمی‌توانید پوسته‌های جدید، ایموجی ها، هدایا، لوازم آرایشی یا لوازم آرایشی دیگر بخرید. و اگر در دستگاه دیگری که دارای نسخه جدیدتر Fortnite است خریده اید، آن را در موجودی خود نخواهید دید. این، همراه با اندازه بیش از حد متورم آن، تجربه Fortnite را در macOS بسیار ناامیدکننده می کند.

به لطف سرویس Xbox Cloud Gaming، همچنان می توانید آخرین نسخه Fortnite را در مک از طریق مرورگر خود بازی کنید. این معمولاً یک سرویس پولی است که هزینه آن 16.99 دلار در ماه است، اما می‌توانید بدون اشتراک به برخی از بازی‌های رایگان مانند Fortnite دسترسی داشته باشید. با این حال، از آنجایی که Xbox Cloud Gaming Fortnite را از طریق فضای ابری استریم می کند، کیفیت ویدیو به خوبی اجرای آن به صورت بومی در مک شما نخواهد بود. برای اجریای فورتنایت این مراحل را دنبال کنید:

  • روی Sign In کلیک کنید و اعتبار حساب Microsoft خود را وارد کنید.
  • پس از ورود به سیستم، روی Play کلیک کنید. برای بازی Fortnite به یک کنترلر نیاز دارید.
  • با دنبال کردن دستورالعمل‌های موجود در Fortnite، حساب‌های Epic Games و Microsoft خود را پیوند دهید.

پس از اتمام کار، باید آماده بازی Fortnite در فضای ابری باشید. اما مطمئن شوید که اتصال اینترنت سریع و پایداری دارید. استفاده از یک شبکه آهسته به این معنی است که باید مرتباً دوباره وارد شوید. از طرف دیگر، می‌توانید فورتنایت را با استفاده از Nvidia GeForce Now در آیفون یا مک بازی کنید، اما همان نکات و محدودیت‌ها صرف نظر از سرویس بازی ابری که انتخاب می‌کنید اعمال می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *