macOS و iOS اپل هر دو دارای یک صفحه تنظیمات اختصاصی هستند که در آن می‌توانید گوشی ها، تبلت‌ها، رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های متصل خود را بررسی کرده و در صورت لزوم، آنها را از حساب خود حذف کنید. در حال حاضر، ویندوز 11 چنین صفحه تنظیماتی ندارد، اما مایکروسافت در حال کار بر روی رفع آن در اسرع وقت است.

علاوه بر تبلیغات در منوی استارت، آخرین نسخه بتا ویندوز 11 شامل بخش تنظیمات جدیدی به نام Linked devices است. طبق گفته های مایکروسافت و یادداشت های انتشار رسمی، این مکانی برای مدیریت رایانه ها و کنسول های ایکس باکس است. اگر مایکروسافت ویندوز فون را رها نمی کرد، احتمالاً گوشی های هوشمند نیز وجود داشتند.

پس از رسیدن به بیلد 22635.3495، می‌توانید بخش تنظیمات جدید را با رفتن به Settings > Accounts > Linked devices پیدا کنید. این صفحه همه دستگاه‌های دارای حساب مایکروسافت شما، از جمله اطلاعات اضافی، مانند شماره سریال، نسخه سیستم عامل، رم، پردازنده، شماره ساخت ویندوز و غیره را نشان می‌دهد.

همچنین پیوندهای دیگری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد دستگاهی را از حساب مایکروسافت خود حذف کنید، دستگاه جدیدی را لینک دهید، گارانتی را بررسی کنید، پشتیبانی دریافت کنید، اطلاعات BitLocker را ببینید و غیره. صفحه جدید Linked devices با بیلد 22635.3495 برای همه اینسایدر در کانال بتا ارائه می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *