مایکروسافت در رویداد ویژه امروز خود، Surface Laptop 6 for Business و Surface Pro 10 for Business را با ویژگی های متعدد برای مشتریان تجاری معرفی کرد. این رایانه به لطف جدیدترین تراشه های اینتل، عمر باتری بهتر، صفحه نمایش بهبودیافته، 5G و موارد دیگر، عملکرد بیشتری را نوید می دهد.

علاوه بر این، Surface Pro 10 for Business یکی از اولین کامپیوترهای هوش مصنوعی مایکروسافت است که دکمه کوپایلت اختصاصی روی صفحه کلید خود دارد. Surface Pro 10 for Business از جدیدترین پردازنده های Core Ultra اینتل با واحد پردازش عصبی تقویت کننده هوش مصنوعی اینتل اختصاص داده شده است.

مشتریان می توانند بین دو گزینه یکی را انتخاب کنند: Core Ultra 5 135U و Core Ultra 7 165U (بدون پیکربندی ARM). گزینه های حافظه شامل 8، 16، 32 و 64 گیگابایت رم LPDDR5x است. در مورد فضای ذخیره‌سازی، همه SKUهای سرفیس پرو 10 برای بیزینس مجهز به درایوهای قابل جداسازی کاربر PCIe Gen 4 با ظرفیت‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت هستند.

اگرچه Surface Pro 10 for Business طراحی قبلی خود را حفظ کرده، اما چندین پیشرفت قابل توجه در طراحی دارد. به عنوان مثال، صفحه نمایش با یک پوشش ضد بازتاب ویژه پوشانده شده و حداکثر روشنایی 33 درصد بیشتر است. مایکروسافت همچنین وب کم را ارتقا داده که اکنون دارای وضوح 1440p و میدان دید 114 درجه بسیار گسترده تر است.

علاوه بر این، تبلت دارای یک خواننده NFC در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش است. به مشتریان امکان می دهد با کلیدهای امنیتی NFC خود وارد سیستم شوند. در نهایت، Surface Pro 10 for Business اولین سرفیس پرو مبتنی بر اینتل با پشتیبانی از 5G است. با این حال، این SKU در اواخر سال 2024 عرضه می شود. مانند مدل‌های قبلی سرفیس، مدل تجاری سرفیس پرو 10 با در نظر گرفتن قابلیت سرویس‌دهی طراحی شده که برای مشتریان تجاری بسیار مهم است. رایانه به شما امکان می دهد اجزای زیر را جایگزین کنید:

  • ماژول نمایش
  • ماژول SSD و درب آن
  • مادربرد (شامل پردازنده و رم لحیم شده)
  • درگاه سرفیس کانکت
  • ماژول حرارتی
  • میکروفون ها و بلندگوها
  • کیسینگ
  • دوربین های جلو و عقب (به طور جداگانه)
  • دکمه های پاور و صدا
  • کیک استند

همچنین، اجزای داخلی دارای کدهای QR برای دستورالعمل‌ها و برچسب‌های اضافی هستند که نشان می‌دهد برای هر کامپوننت به چه ابزاری نیاز است و برای محکم کردن آن به چند پیچ نیاز دارید.

علاوه بر سرفیس کیبورد با و بدون کلید Copilot، مایکروسافت نسخه ویژه‌ای را معرفی کرد که دارای فونت پررنگ‌تر و بزرگ‌تر، کنتراست بالاتر و نور پس‌زمینه روشن‌تر است تا کلیدها را بیشتر در معرض دید قرار دهند و استفاده از آن‌ها برای همه آسان‌تر شود. Surface Pro 10 اکنون برای پیش‌سفارش از طریق نمایندگی‌های مجاز در دسترس است. ارسال از 9 آوریل 2024 آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *