Krafton، سازنده PUBG Mobile اعلام کرده که بازی محبوب بتل رویال به زودی حالت 120 فریم بر ثانیه را دریافت خواهد کرد. این حالت جدید در به‌روزرسانی نسخه 3.2 در دسترس خواهد بود و تجربه گیم‌پلی روان‌تر و پاسخ‌گوتری را به بازیکنان ارائه می‌دهد. پیش از این، PUBG Mobile حداکثر 90 فریم در ثانیه را برای یک تجربه روان تر ارائه می کرد.

اکنون، آنها با معرفی 120 فریم بر ثانیه، مرزهای بازی های موبایل را در پیش می گیرند. با این حال، هنوز تایید رسمی در مورد اینکه آیا این ویژگی برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس خواهد بود یا خیر وجود ندارد. حالت 120 فریم بر ثانیه احتمالاً برای گوشی‌های هوشمند رده بالا و میان‌رده بهینه‌سازی می‌شود، زیرا ماهیت سخت‌گیری رندر بازی با نرخ فریم بالاتر است.

دستگاه‌های میان رده ممکن است برای حفظ عملکرد ثابت در 120 فریم در ثانیه، حتی با تنظیمات گرافیکی پایین‌تر، مشکل داشته باشند. اکثر دستگاه‌های اقتصادی نیز هنوز از 90 فریم در ثانیه برخوردار نیستند. این خبر همچنین به BGMI (Battlegrounds Mobile India)، نسخه هندی PUBG Mobile نیز می رسد. همچنین انتظار می‌رود BGMI در روزهای آینده درمان 120 فریم بر ثانیه را دریافت کند و آن را با نسخه جهانی هماهنگ کند.

آزمایش بتا در حال حاضر در حال انجام است. برخی از آزمایش‌کنندگان بتای PUBG Mobile و BGMI در حال حاضر حالت 120 فریم بر ثانیه را به‌طور مستقیم تجربه می‌کنند. آنها هشدارهایی را از بازی در مورد مشکلات احتمالی گرمایش و افزایش مصرف باتری هنگام استفاده از این حالت گزارش کرده اند. برای درخشش واقعی حالت 120 فریم در ثانیه، سازندگان گوشی های هوشمند نیز باید دستگاه های خود را برای استفاده کامل از این ویژگی بهینه کنند.

انتظار می رود کاربرانی که دارای جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار با پردازنده های قدرتمندی مانند اسنپدراگون 8 نسل 2 هستند، حالت 120 فریم بر ثانیه را بدون مشکل تجربه کنند. به طور مشابه، آیفون‌های با نمایشگر 120 هرتزی نیز احتمالاً از حالت جدید پشتیبانی می‌کنند. اعلام حالت 120fps مدت کوتاهی پس از انتشار به‌روزرسانی PUBG Mobile نسخه 3.1 منتشر شد. به روز رسانی 3.1 چندین ویژگی قابل توجه را معرفی می کند، از جمله حالت تم جدید “Skyhigh Spectacle” که در آسمان با حالت های حمل و نقل منحصر به فرد و موارد استراتژیک تنظیم شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *