سخت افزار

عرضه پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی سامسونگ با شارژ سریع 45 وات

سامسونگ پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی خود را عرضه کرده که قیمتی معادل 299 یوان (42 دلار) دارد و پاوربانک در رنگ بژ عرضه می شود. پاوربانک 20000 میلی آمپری سامسونگ دارای سه پورت USB-C است که به کاربران امکان می دهد سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند. هنگام شارژ یک دستگاه، می تواند تا 45 وات برق ارائه دهد.

این پاوربانک همچنین از PD3.0 (Power Delivery) و PPS برای شارژ سریع تر دستگاه های سازگار پشتیبانی می کند. خود پاوربانک نیز با شارژ سریع 45 واتی به سرعت شارژ می شود. ابعاد آن 152 در 76 در 25.5 میلی متر و وزن آن 402 گرم است. این پاوربانک همچنین از شارژ سریع Super-Fast 2.0 پشتیبانی می‌کند، فناوری که شارژ را برای دستگاه‌های سازگار سامسونگ و شخص ثالث از جمله خود پاور بانک تسریع می‌کند.

سامسونگ می گوید که پاوربانک از مواد بازیافتی با گواهی UL ساخته شده که به کاهش انتشار کربن و محافظت از منابع ارزشمند کمک می کند. نمای بیرونی پاوربانک از 5.9 درصد محتوای بازیافتی ساخته شده که 30 درصد آن از مواد بازیافتی پس از مصرف تشکیل شده است. این پاوربانک با طیف وسیعی از دستگاه‌ها، از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ گلکسی و همچنین سایر دستگاه‌هایی که از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کنند، سازگار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا