سخت افزار

متا محتوای ساخته شده با هوش مصنوعی را در سرویس هایش برچسب گذاری می کند

ظهور آثار هنری و محتوای آنلاین تولید شده توسط هوش مصنوعی به نگرانی فزاینده ای برای بسیاری در صنعت فناوری و حتی افرادی که از تجارت فناوری خارج هستند، تبدیل شده است. امروز، متا اعلام کرد که تا چند هفته دیگر، برچسب‌گذاری محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را در فیس‌بوک و اینستاگرام و شبکه های اجتماعی تردز خود آغاز خواهد کرد.

متا در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که این تغییرات از توصیه‌های هیئت نظارت داخلی آن، همراه با نتایج نظرسنجی‌های عمومی و توصیه‌های “آکادمیک‌ها، سازمان‌های جامعه مدنی و دیگران” ناشی شده است. متا می‌گوید با هیئت نظارت موافق است که قوانین قدیمی‌تر برچسب‌گذاری هوش مصنوعی “بسیار محدود” است.

پیش از این، برچسب‌گذاری محتوای هوش مصنوعی فقط برای فیلم‌ها، کلیپ‌های ویدیویی ساخته‌شده توسط هوش مصنوعی یا ویدیوهایی که توسط ابزارهای هوش مصنوعی تغییر داده می‌شد تا به نظر برسد که شخصی چیزی را گفته که واقعاً نگفته است، بود. همانطور که بسیاری از ما تاکنون می دانیم، ابزارهای هوش مصنوعی مانند DALL-E، Microsoft Designer و موارد دیگر می توانند تصاویر و همچنین ویدیوها را ایجاد یا تغییر دهند.

با این حال، متا گفت که هیئت نظارت راه‌های جدیدی را برای برچسب‌گذاری محتوای هوش مصنوعی توصیه می‌کند که استانداردهای انجمن شرکت را نقض نمی‌کند. متا اعلام کرد که برچسب های جدیدی ارائه کرده که از ماه می بر روی محتوای هوش مصنوعی قرار می گیرد.

متا می‌گوید اگر تشخیص دهد که ممکن است درج بالایی از فریب مردم را داشته باشد، ممکن است یک برچسب برجسته‌تر “Made with AI” روی محتوا بگذارد. این شرکت همچنین ادعا می کند که تقریباً 100 نفر را برای یافتن محتوای نادرست یا گمراه کننده مبتنی بر هوش مصنوعی در خدمات خود اختصاص داده است. اگر حقیقت‌سنجی چنین محتوایی را پیدا کند، در فید کاربر پایین‌تر نشان داده می‌شود، همراه با پوششی که اطلاعات اضافی را نشان می‌دهد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا