مایکروسافت اعلام کرده است که Adaptive Accessories آن از 25 اکتبر برای خرید در دسترس خواهد بود. این شرکت گفت که این خط تولید، که عمدتاً برای کاربران معلول طراحی شده، برای خرید در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود، اما اشاره ای نکرد که دقیقاً کدام یک از کشورهاست.

طیف Adaptive Accessories شامل ماوس تطبیقی مایکروسافت است که می‌تواند بر اساس نیازهای شما سفارشی شود و مرکز تطبیقی مایکروسافت که به شما امکان می‌دهد چیزهایی مانند d-pad، جوی استیک یا دکمه دوگانه را متصل کنید. علاوه بر انتخاب بالا، مایکروسافت همچنین گفته است که مشتریان تجاری و آموزشی می‌توانند دستگیره‌های تطبیقی را از Shapeways برای Microsoft Business Pen و Microsoft Classroom Pen 2 چاپ کنند. تا زمانی که یکی را که دوست دارید پیدا کنید برای شما مناسب است.

طبق گفته مایکروسافت، لوازم جانبی تطبیقی برای کار کردن به ویندوز 10 یا 11 نیاز دارند، اما می‌توان آن‌ها را برای کار با دستگاه‌های همراه دارای مک اواس، آی اواس، کروم اواسیا اندروید از طریق مرکز دسترسی مایکروسافت ساخت. اگر به دنبال خرید هر یک از این موارد هستید، مایکروسافت می گوید که افزونه های Microsoft Adaptive Mouse Tail و Thumb Support باید جداگانه خریداری شوند.

اگر قصد خرید دکمه‌های تطبیقی را دارید، این دکمه‌ها نیز جداگانه فروخته می‌شوند و به Microsoft Adaptive Hub نیاز دارند. این شرکت هنوز جزئیات قیمت و یا کشورهایی را که در دسترس هستند به اشتراک نگذاشته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *