کوالکام جدیدترین تراشه وای فای کوچک QCC730 خود را معرفی کرد که نویدبخش بهبود برد و نرخ انتقال داده در عین مصرف انرژی کمتر و ارائه اتصال مستقیم ابری است. این تراشه وای فای با توان میکرو دو باند برای دستگاه های IoT طراحی شده و به ادعای کوالکام 88 درصد کمتر انرژی در هر انتقال داده در مقایسه با نسل قبلی خود، روی کارایی دارد.

تراشه جدید Wi-Fi همچنین اتصال مستقیم ابری و ادغام Matter را به ارمغان می آورد و شامل SDK و IDE منبع باز و همچنین اتصال ابری از طریق پشته نرم افزار است. این به عنوان جایگزینی برای بلوتوث برای برنامه های IoT مطرح شده و می تواند در حالت های هاست و بدون هاست کار کند. در کنار QCC730، کوالکام همچنین پلتفرم رباتیک RB3 Gen 2 خود را با هوش مصنوعی روی دستگاه برای راه‌حل‌های سازمانی و صنعتی معرفی کرد.

این محصول میان رده کوالکام در پلتفرم روباتیک خود است که دارای پردازنده مرکزی QCS6490 کوالکام (8 هسته تا 2.7 گیگاهرتز)، پردازنده گرافیکی Adreno 643، پشتیبانی از چندین سنسور دوربین و تراشه Wi-Fi 6E یکپارچه است. شما همچنین بلوتوث 5.2 و صدای LE را دریافت می کنید.

کوالکام پلتفرم RB3 Gen 2 را با پهپادها، دوربین‌ها و سایر دستگاه‌های صنعتی در طیف وسیع‌تری از محصولات عرضه می‌کند. کیت های توسعه همراه با منبع تغذیه، بلندگوها، کابل USB و یک برد توسعه ارائه می شوند. کوالکام همچنین کیت‌های Vision را با براکت‌های نصب و دوربین‌های رابط سریال دوربین (CSI) ارائه می‌کند. انتظار می‌رود RB3 Gen 2 کوالکام از ژوئن عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *