فیرفون که به خاطر گوشی‌های هوشمند خود با امتیاز تعمیرپذیری بالاتر شناخته می‌شود، بخش TWS را با هدفون‌های قابل تعمیر تغییر می‌دهد. این برند Fariphone Fairbuds را معرفی کرده که به شما امکان می دهد در صورت از کار افتادن یا آسیب دیدن هر یک از آنها هفت قطعه را تعمیر کنید. این اولین مورد در صنعت است زیرا تعمیر هدفون های TWS به دلیل اندازه، طراحی و هزینه کوچک آنها پیچیده است.

USP اصلی، به گونه ای طراحی شده که تعمیر فیرفون فیربادز را آسان کرد و در عین حال، دوام آن را بیشتر می کند. این شرکت می‌گوید که کاربران می‌توانند به راحتی هفت قطعه یدکی از جمله باتری هدفون، باتری کیس شارژ، سینی‌های شارژ، پوسته بیرونی قاب، رینگ سیلیکونی، نوک هدفون و همچنین ایرباد را روی هدفون تعویض کنند.

قابلیت تعویض باتری های داخل هر هدفون به این معنی است که آنها می توانند بیش از طول عمر معمول خود که دو تا سه سال است دوام بیاورند. کاربران همچنین می توانند به جای خرید یک جفت هدف جدید، جایگزینی برای هدفون گم شده سفارش دهند. علاوه بر سهولت تعمیر، فیرفون ضمانت سه ساله Fairbuds را نیز ارائه می دهد. قیمت هدفون TWS در اروپا 149 یورو و در بریتانیا 140 پوند است.

Fairphone Fairbuds دارای طراحی داخل گوش با قلاب برای راحتی و ایمن بودن است. آنها در رنگ های سیاه و سفید عرضه می شوند و همچنین استاندارد IP54 در برابر تعریق دارند. هدفون TWS مجهز به درایورهای تیتانیوم 11 میلی متری و همچنین سه میکروفون در هر هدفون برای کیفیت تماس شفاف است. علاوه بر این، حذف فعال نویز و همچنین کاهش نویز باد را ارائه می دهد. Fairphone Fairbuds قادر به اتصال به دو دستگاه به طور همزمان است. گفته می شود که هدفون ها 6 ساعت پخش دارند در حالی که کیس ذخیره سازی و شارژ 20 ساعت باتری اضافی را فراهم می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *