اوایل امروز، نوبیا ZTE رویدادی را در چین برگزار کرد تا اولین گوشی هوشمند تاشو خود به نام Nubia Flip را معرفی کند. این گوشی هوشمند در ابتدا در نمایشگاه MWC 2024 ارائه شد و قبلاً نام iF Design Awarf را به خود اختصاص داده است. چیزی که این دستگاه را از سایر گوشی های هوشمند تاشو متمایز می کند، قیمت آن است.

ZTE به جای هدف قرار دادن بخش پریمیوم، گوشی هوشمند Nubia Flip را در بخش میان رده معرفی کرده و آن را برای مشتریان بزرگ‌تری در دسترس قرار داده است. Nubia Flip دارای طراحی سنتی تاشو با ضخامت 7.0 میلی متر در هنگام باز شدن و وزن 209 گرم است. نوبیا فلیپ یک لولا ساخته شده از فولاد درجه یک فضایی با استحکام بالا دارد که قادر است بیش از 200000 بار باز و بسته شدن را تحمل کند.

در پشت، یک صفحه نمایش گرد دارد که با حلقه ای مشخص شده که به عنوان جزیره دوربین عمل می کند. اندازه صفحه نمایش گرد فقط 1.43 اینچ است و یک پنل AMOLED با رزولوشن 466×466 پیکسل بوده که امکان دسترسی آسان به اعلان ها و برخی از عملکردهای اساسی گوشی هوشمند را فراهم می کند. در قسمت جلویی، یک صفحه نمایش تاشو 6.9 اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و یک سوراخ در مرکز بالایی برای دوربین جلو قرار دارد. این صفحه نمایش نوردهی 2160 هرتزی PWM و پوشش کامل طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد.

این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 7 نسل 1  استفاده می کند و در سه پیکربندی حافظه رم و داخلی 8/256 گیگابایت، 12/256 گیگابایت و 12/512 گیگابایت عرضه می شود. انرژی گوشی جدید نوبیا از باتری 4310 میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات) تأمین می‌شود که طبق ادعای نوبیا می‌تواند باتری را از صفر تا 100 درصد در حدود 73 دقیقه شارژ کند. این گوشی همچنین به فناوری NFC دسترسی دارد.

دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا است که با یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی برای عکس های پرتره همراه می شود. این گوشی دارای یک دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی می باشد، با این حال، کاربران می توانند از دوربین اصلی برای سلفی و تماس های ویدیویی نیز استفاده کنند. سیستم دوربین از عکاسی محاسباتی هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و دارای یک سیستم تصویربرداری هوش مصنوعی Neovion Taishan است که می‌تواند فوراً عکس‌برداری‌های سریع را از طریق تشخیص حرکت هوش مصنوعی، کاهش نویز شبکه عصبی هوش مصنوعی و محاسبات ترکیبی تصویر کامل کند. همچنین دارای یک حالت شب اختصاصی برای ثبت تصاویر از آسمان وسیع شب است. قیمت گوشی در کانفیگ پایه حدود 415 دلار، در کانفیگ دوم حدود 456 دلار و در بهترین کانفیگ حدود 511 دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *