خانواده گوشی‌های گلکسی S22 سامسونگ دارای ویژگی‌های دوربین زیادی هستند که می‌توانید در برنامه دوربین از آنها استفاده کنید، اما می‌توانید از آنها در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی نیز به کار بگیرید. سامسونگ اعلام کرده که با اسنپ چت، اینستاگرام و تیک تاک همکاری کرده تا ویژگی های دوربین پیشرفته گلکسی S22 را مستقیماً در این برنامه ها در دسترس قرار دهد.

از جمله ویژگی هایی که در این ها پشتیبانی می شود، عکاسی در حالت شب بوده که یک معامله بزرگ است. حالت شب شامل پردازش های زیادی برای گرفتن عکس های خوب در محیط های کم نور است، بنابراین دریافت این ویژگی ها در اپلیکیشن های رسانه های اجتماعی بسیار مفید خواهد بود. آنها همچنین از زوم صاف پشتیبانی می‌کنند و حتی می‌توانید از لنز تله‌فوتو خود برای عکس‌برداری مستقیم در برنامه استفاده کنید. همه اینها ویژگی‌هایی هستند که معمولاً فقط در برنامه دوربین خود سامسونگ در دسترس هستند، بنابراین این یک مشکل بزرگ است.

در بخش ویدیویی، می‌توانید مستقیماً در این برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی ویدیوی پرتره بگیرید. این ویژگی از تشخیص اشیا برای محو کردن پس‌زمینه و کمک به برجسته‌تر شدن موضوع ویدیو استفاده می‌کند و شما می‌توانید بدون باز کردن خود برنامه دوربین این کار را انجام دهید. فوکوس خودکار در حین ضبط ویدیو، تثبیت کننده تصویر دیجیتال و ویدیوی Super HDR همگی در برنامه های رسانه های اجتماعی موجود هستند. Super HDR یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بزرگ در دوربین‌های گلکسی S22 است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های دقیق‌تری از افراد و اشیاء زمانی که نور پس‌زمینه قوی وجود دارد، بگیرید.

سامسونگ فقط به اسنپ چت، اینستاگرام و تیک تاک اشاره کرده است، بنابراین اگر امیدوارید از این ویژگی های دوربین گلکسی S22 با یک برنامه رسانه اجتماعی دیگر استفاده کنید، ممکن است شانسی نداشته باشید. سامسونگ هنوز هیچ API را معرفی نکرده است که به برنامه‌های دیگر اجازه دهد این ویژگی‌ها را نیز داشته باشند، اما این ممکن است همیشه در آینده اتفاق بیفتد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *