جدیدترین هدفون های ناتینگ در دو استایل و قیمت به نام Nothing Ear (a) با قیمت 99 دلار و Nothing Ear با قیمت 149 دلار معرفی شدند. Nothing Ear پرچمدار جدیدی است که به عنوان جانشین مستقیم Ear سال گذشته (2) وارد شده، در حالی که Ear (a) قصد دارد شکاف را به عنوان ورودی مقرون به صرفه‌تر پر کند. ناتینگ همچنین ادغام ChatGPT را برای هدفون‌های جدید اعلام کرده که به شما امکان می‌دهد دستیار هوش مصنوعی را با یک حرکت نیشگون احضار کنید.

Nothing Ear دارای درایورهای دینامیکی 11 میلی متری با دیافراگم سرامیکی برای بلندی های غنی تر و واضح تر و همچنین دو دریچه اضافی برای بهبود جریان هوا برای امضای صدای واضح تر است. ناتینگ پشتیبانی از LHDC 5.0 و کدک LDAC را برای پخش با نرخ بیت بالا و یک الگوریتم Smart ANC بهبودیافته ارائه داده که به طور خودکار نشت نویز را بررسی می کند و ANC را متناسب با آن تنظیم می کند.

همچنین ناتینگ کنترل صدا بیشتری را با گزینه Advanced Equalizer در برنامه همراه Nothing X به ارمغان آورده که می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. Nothing Ear از طریق بلوتوث 5.3 با دو دستگاه، Google Fast Pair و Microsoft Swift Pair متصل می شود. همچنین نانیتگ میکروفون مکالمه جدیدی با فناوری Clear Voice برای دریافت بهتر صدا و تماس‌های واضح‌تر اضافه کرده است. عمر باتری 8.5 ساعت با هدفون بدون ANC (5.2 ساعت با ANC) و 40.5 ساعت با جعبه شارژ ارزیابی شده استظ به علاوه از شارژ سیمی از طریق USB-C و شارژ بی سیم تا 2.5 وات در شارژرهای سازگار Qi پشتیبانی می کنید.

Nothing Ear (a) بسیاری از ویژگی های کلیدی Nothing Ear را با قیمت بالاتر با درایورهای دینامیک 11 میلی متری، پشتیبانی ANC و LDAC حفظ می کند. Ear (a) دارای طراحی کمی تغییر یافته با قاب مستطیلی است و رنگ زرد روشن در کنار نسخه های سفید و مشکی دارد. بقیه مشخصات به غیر از EQ های سفارشی و دیافراگم سرامیکی شیک تر، مطابق با گوشی گران قیمت Nothing Ear هستند. عمر باتری 9.5 ساعت پخش با ANC خاموش (5.5 ساعت با ANC) و تا 42.5 ساعت با احتساب جعبه شارژ ارزیابی شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *