گجت و پوشیدنی

کاسیو از ساعت‌های هوشمند سری Pro Trek PRT-B50 رونمایی کرد

کاسیو سری جدیدی از ساعت‌های خود را مخاطب قرار دادن افرادی که قادر به خرید ساعت‌های هوشمند گرانقیمت سری Pro Trek نیستند، معرفی کرده است. این سری جدید PRT-B50 نام دارد و جدیدترین تکنولوژی‌ها مانند شتاب‌سنج و اتصال به گوشی هوشمند را به بازار ساعت‌های میان‌رده آورده است.

کاسیو سه مدل از این ساعت‌ها را معرفی کرده که همه از عملکرد Smartphone Link با استفاده از اپ Pro Trek Connected بهره می‌گیرند و همچنین به تکنولوژی چهار سنسوری مجهز شده‌اند. این ساعت‌ها سه سنسور برای تشخیص جهت، فشار و ارتفاع و دما دارند و علاوه بر این سنسور چهارمی هم به عنوان شتاب‌سنج و برای شمردن قدم‌ها برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

علاوه‌براین هر ساعتی که از طریق اتصال بلوتوث امکان اتصال به ساعت هوشمند را دارد و می‌توان به برنامه Pro Trek Connected متصل شود، از امکاناتی مانند Route Log، نمایش میزان کالری‌های سوخته شده، موقعیت یابی و شخصی‌سازی مد‍‌ها و صفحه نمایش، تنظیم خودکار ارتفاع، تنظیم خودکار زمان و پیدا کردن گوشی هوشمند بهره می‌برد.

تمام ساعت‌های سری PRT-B50 به قابلیت ساعت جهانی (39 شهر)، مقاومت در برابر آب تا 100 متر، چراغ LED کاملا خودکار، کرونومتر ثانویه، تایمر، تقویم کاملا خودکار و… هم مجهز شده‌اند. علاوه بر این حاشیه چرخنده نمایشگر این ساعت‌ها بزرگ است و شماره‌های عربی هم برای آن در نظر گرفته شده و بند آن‌ها هم بافت سه بعدی دارد. طبق گفته کاسیو، هر سه ساعت PRT-B50 از پاییز و با قیمت 200 دلار در دسترس خواهند بود. البته اشاره‌ی به تفاوت این ساعت‌ها نشده اما می‌دانیم که PRT-B50 قرار است در سه رنگ مشکی،آبی و نارنجی به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا