گجت و پوشیدنی

شماره مدل گلکسی رینگ به 8 سایز مختلف اشاره دارد

گلکسی رینگ سامسونگ ابتدا در ژانویه معرفی شد، سپس در ماه فوریه در MWC به نمایش گذاشته شد و انتظار می‌رود که در جولای امسال در رویداد رونمایی Unpacked بعدی این شرکت به طور کامل ارائه شود، جایی که گلکسی Z Flip و Z Fold بعدی نیز در آن حضور خواهند داشت.

تا کنون ما با این فرض کار کرده‌ایم که در مجموع 9 اندازه گلکسی رینگ وجود خواهد داشت، اما گزارشات جدید حاکی از آن دارد که سامسونگ ممکن است یکی از آن‌ها را کاهش داده و در نهایت به 8 عدد رسانده باشد. این گزارش شماره مدل رینگ ها را به ما می‌دهد و فقط هشت عدد از آنها وجود دارد: SM-Q500، SM-Q501، SM-Q502، SM-Q505، SM-Q506، SM-Q507، SM-Q508 و SM- Q509.

منبع این نشت ادعا می کند که SM-Q500 کوچکترین اندازه خواهد بود، در حالی که SM-Q509 بزرگترین می باشد. بنابراین اگر دو اندازه واقعاً قبل از راه‌اندازی بریده شده‌اند، جالب است بدانید که هر دو در سمت کوچک‌تر بودند. به هر حال، بیشتر اینها در این مرحله فقط حدس و گمان است، فراموش نکنید. آنچه واضح است این بوده که ساخت رینگ ها از ساعت های هوشمند پیچیده تر است، زیرا یک یا دو اندازه کافی است.

با توجه به اینکه سامسونگ می‌خواهد گلکسی رینگ را در سه رنگ عرضه کند، تعداد جایگشت‌های احتمالی بسیار زیاد است، بنابراین اگر این شرکت تصمیم بگیرد با کمترین تعداد مطلق اندازه‌هایی که می‌تواند از آن دور شود، قابل درک است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا