صوتی و تصویری

AOC مانیتورهای سری Graphic Pro U3 را معرفی کرد

شرکت AOC به تازگی خط جدیدی از مانیتورها را معرفی کرده که به دقت برای نیازهای منحصر به فرد متخصصان خلاق ساخته شده اند. سری AOC Graphic Pro U3 با دقت رنگ استثنایی، ویژگی‌های پیشرفته و طراحی براق، انقلابی در شیوه کار عکاسان، هنرمندان تجسمی، طراحان، تدوین‌گران، پخش‌کنندگان، تولیدکنندگان و متخصصان صنعت بازی ایجاد می‌کند.

سری Graphic Pro U3 سه مدل دارد: دو مانیتور 27 اینچی (68.6 سانتی متر)، Q27U3CV با وضوح QHD، مدل U27U3CV با وضوح 4K UHD، و U32U3CV بزرگتر 31.5 اینچی (80 سانتی متر) با وضوح 4K UHD. سری Graphic Pro U3 دارای دقت رنگی چشمگیر با دلتا E < 2 است که تضمین می کند هر رنگی با دقت بازتولید می شود. این مانیتورها با پوشش 98 درصدی فضای رنگی DCI-P3، طیف رنگی گسترده ای را ارائه می دهند که واقعاً تصاویر را زنده می کند.

ویژگی برجسته سری Graphic Pro U3 گواهینامه Calman Ready آن است که امکان ارتباط مستقیم با نرم افزار کالیبراسیون رنگ Calman متعلق به Portrait Displays را فراهم می کند. مانیتورها می توانند از قابلیت های کالیبراسیون خودکار (AutoCal) با نرم افزار Calman استفاده کنند که امکان کالیبراسیون آسان، دقیق و سریع مانیتور را برای دقت رنگ دقیق فراهم می کند. این کالیبراسیون امکان کنترل سه‌گانه RGB را در سطح مقیاس‌کننده و پروفایل‌های 1D/3D-LUT برای بهترین عملکرد تصویر فراهم می‌کند.

در مقایسه با پروفایل‌های سفارشی ICC که فقط تنظیم تصویر را انجام می‌دهند، مزیت راه‌حل 1D/3D LUT (جدول جستجو) کالیبراسیون مستقیم نمایشگر در سطح سخت‌افزاری است که دقت رنگ را بسیار بهبود می‌بخشد. AOC اهمیت اتصال یکپارچه را در جریان‌های کاری خلاقانه، جایی که معمولاً از تبلت‌های گرافیکی، کارت‌خوان‌ها، درایوهای خارجی سریع و سایر تجهیزات جانبی استفاده می‌شود، درک می‌کند.

سری Graphic Pro U3 به طیف وسیعی از پورت ها از جمله HDMI 1.4/2.0، DisplayPort 1.4 و هاب USB-C همه کاره با ورودی RJ-45 مجهز شده است. هاب USB-C (با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه با USB 3.2 Gen 2) شامل یک پورت USB-C آپ استریم است که از حالت DisplayPort Alt برای گسترش صفحه نمایش، تحویل برق 96 وات، عبور اترنت، یک USB-C دوم در داون استریم پشتیبانی می کند. پورت با توان 15 وات به شما امکان اتصال دستگاه های اضافی را می دهد. در نهایت، 4 پورت USB-A، هاب را برای اتصال تجهیزات جانبی اضافی تکمیل می کند. سری AOC Graphic Pro U3 از جولای 2024 در به ترتیب با قیمت های 289 یورو، 399 یورو و 499 یورو در دسترس خواهد بود

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا