نرم افزار و اینترنت

گوگل ویژگی های هوش مصنوعی برای کاربران شرکت کننده گسترش می دهد

در ماه فوریه، گوگل هوش مصنوعی مولد را در Google Maps معرفی کرد که امکان کشف پیشرفته‌تر مکان‌ها، کارها و مشاغل محلی را فراهم کرد. با این حال، این ویژگی برای همه کاربران در دسترس نبود و برای اعضای منتخب گروه Local Guides در آمریکا منحصر به فرد بود. آخرین گزارش حاکی از آن است که گوگل محدودیت‌ها را حذف کرده و ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی برای همه در دسترس قرار داده است.

رشته کدهای موجود در آخرین نسخه برنامه اندروید بتا Google Maps نشان می دهد که ویژگی آزمایشی هوش مصنوعی مولد می تواند به سمت Labs حرکت کند. و از آنجایی که Lab مکانی است که در آن هر علاقه‌مندی می‌تواند برای آزمایش ویژگی‌های آزمایشی جدیدی که گوگل روی آن کار می‌کند ثبت‌نام کند، هوش مصنوعی مولد به زودی برای همه برای استفاده در Google Maps باز خواهد شد.

به گفته گوگل، ویژگی هوش مصنوعی مولد در Google Maps به کاربر این امکان را می دهد تا از هوش مصنوعی برای کمک به کشف مکان ها، رستوران ها، کارهای جدید و موارد دیگر در اطراف یک محل استفاده کند. گوگل نمونه ای از تلاش برای یافتن مکان های قدیمی در سانفرانسیسکو را نشان داد و نقشه سپس نتایج را بر اساس بررسی ها، اطلاعات کسب و کارهای اطراف، رتبه بندی ها و غیره تجزیه و تحلیل کرد و نشان داد.

نتایج در دسته‌هایی مانند فروشگاه‌های لباس، مغازه‌های وینیل، و بازارهای کثیف، همراه با تصاویر آنها سازمان‌دهی شد تا به شما کمک کند آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای دریافت نتایج مرتبط با موضوع، سؤالات بعدی را از Maps بپرسید. در حال حاضر، مشخص نیست که گوگل چه زمانی قصد دارد ویژگی هوش مصنوعی مولد Maps را به آزمایشگاه‌ها بیاورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا