نرم افزار و اینترنت

زبان عربی به قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI افزوده می شود

سامسونگ Galaxy AI همزمان با عرضه سری گلکسی S24 در اوایل سال جاری معرفی شد که مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی مانند Chat Assist، Live Translate، Interpreter، Instant Slow-Mo، Note Assist، Generative Edit و غیره را به همراه داشت. ویژگی Galaxy AI بعداً اعلام شد که با به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی های هوشمند و تبلت‌های قدیمی‌تر گلکسی عرضه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Galaxy AI، ترجمه زنده است، قابلیتی که به شما امکان می‌دهد تماس‌های صوتی، پیام‌های متنی و مکالمات چهره به چهره را به هر یک از زبان‌های دلخواه خود ترجمه کنید. تا به حال، Galaxy AI از سیزده زبان پشتیبانی می کرد که شامل چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، آمریکا)، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی، تایلندی و ویتنامی می شود.

بر اساس آخرین توییت احمد قویدر، کاربر ایکس، نشان می دهد Galaxy AI اکنون از زبان عربی نیز پشتیبانی می کند. با این کار، زبان عربی به چهاردهمین زبانی تبدیل می شود که Galaxy AI پشتیبانی می کند. این بدان معناست که دارندگان گلکسی سامسونگ اکنون می‌توانند از قابلیت ترجمه زنده Galaxy AI به زبان عربی استفاده کنند که ترجمه دو طرفه عربی را در تماس‌های صوتی، پیام‌های متنی و حتی مکالمات رو در رو تسهیل می‌کند.

اکنون می‌توانید با فردی که عربی صحبت می‌کند تماس بگیرید و آن را ترجمه کنید، به انگلیسی زندگی کنید یا هر یک از زبان‌های دلخواهتان را که Galaxy AI پشتیبانی می‌کند، دریافت کنید. سامسونگ قبلاً از اضافه شدن زبان های بیشتری به Galaxy AI در اواخر سال جاری خبر داده است. سامسونگ قصد دارد چهار زبان دیگر از جمله رومانیایی، ترکی، هلندی و سوئدی و همچنین چینی سنتی و پرتغالی اروپایی را اضافه کند.

بر اساس گزارش ها، پشتیبانی از زبان عربی از Galaxy AI در سراسر جهان در حال گسترش است. برای استفاده از آن، باید به Galaxy Store > Menu > Updates بروید و تمام به‌روزرسانی‌های معلق را در صورت وجود نصب کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا