صوتی و تصویری

هایسنس CanvasTV را با قیمت 999 دلار عرضه کرد

هایسنس با معرفی CanvasTV وارد بازار تلویزیون تقلید از هنر شده است؛ یک نمایشگر مات که در صورت عدم استفاده به عنوان یک اثر هنری دیجیتال طراحی شده است. این مفهوم ممکن است آشنا به نظر برسد، یعنی یعنی شبیه به سامسونگ فریم بوده، اما با تفاوت قیمت قابل توجهی همراه است.

CanvasTV در مدل های 55 و 65 اینچی عرضه می شود که به ترتیب 999 دلار و 1299 دلار قیمت دارند. در مقایسه، The Frame برای همان اندازه از 1499 دلار شروع می شود. با وجود قیمت پایین تر، CanvasTV مجهز به صفحه نمایش 4K QLED با فناوری ضد تابش نور درست مانند رقیب گران قیمت خود است. همچنین با نرخ رفرش 144 هرتز برای تصاویری روان تر، حسگر نور محیط برای تنظیمات خودکار و صدای فراگیر چند کاناله 2.0.2 ارتقا می یابد.

برای نمایش آثار هنری، CanvasTV با قطعات مختلف در سبک های انتزاعی، مدرن و رنسانس از پیش بارگذاری شده است. با استفاده از دکمه “Art Mode” روی کنترل از راه دور می توانید به راحتی بین این عکس ها و عکس های خود جابه جا شوید. این تلویزیون حتی دارای یک سنسور حرکت است که برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی، نمایشگر را هنگامی که اتاق خالی است خاموش می کند. CanvasTV همراه با پایه دیواری و قاب چوب ساج همراه است. اگر با دکوراسیون شما مناسب نیست، قاب های سفید و گردویی قابل تعویض برای خرید جداگانه در دسترس هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا