نرم افزار و اینترنت

قابلیت کنترل نقل قول پست ها برای کاربران تردز فراهم شد

تردز به کاربران کنترل بیشتری بر روی اینکه چه کسی می تواند پست های خود را نقل قول کند، می دهد. اگر نمی‌خواهید هر کسی بتواند پست‌های شما را نقل قول کند، اکنون این گزینه را دارید که فقط به افرادی که دنبال می‌کنید اجازه دهید این کار را انجام دهند. یا، می توانید آن را طوری بسازید که هیچ کس نتواند پست های شما را نقل قول کند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، این به‌روزرسانی را در آخر هفته اعلام کرد و گفت امیدوار است این به‌روزرسانی “به حفظ جایگاه مثبت‌تر تردز کمک کند”. این پلتفرم ماه گذشته این ویژگی را در میان گروهی از کاربران Threads آزمایش کرد، اما اکنون برای همه منتشر شده است. تردز که اکنون بیش از 150 میلیون کاربر ماهانه دارد، به آرامی ویژگی های بیشتری را برای بهبود ایمنی و تجربه کلی کاربر اضافه می کند و برخی از ابزارها را از اینستاگرام قرض می گیرد.

ماه گذشته، ویژگی Hidden Words را معرفی کرد، بنابراین کاربران می توانند عبارات خاصی را که می خواهند از فیدهایشان فیلتر شوند، تعیین کنند. همچنین موضوعات اخیراً آزمایش گزینه‌های بایگانی پست‌ها را به صورت دستی یا خودکار پس از تاریخ انقضای انتخابی آغاز کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا