سخت افزار

مایکرون با حافظه پرسرعت DDR5 زمینه جدیدی را برای دیتاسنترهای هوش مصنوعی ایجاد می کند

مایکرون در حال جهش به جلو در راه حل های حافظه دیتاسنترها است و تبدیل به اولین سازنده ای می شود که حافظه های پیشرفته DDR5 RDIMM را به طور خاص برای اپلیکیشن های هوش مصنوعی ارائه می دهد. این حافظه پیشرفته دارای سرعت عملیاتی چشمگیر تا 8000MT/s است.

بیانیه مطبوعاتی Micron دستاورد آنها را برجسته می کند: تأیید و ارائه حافظه 128 گیگابایتی DDR5 RDIMM با ظرفیت بالا که با تراشه های تک تراشه 32 گیگابایت DRAM ساخته شده و به سرعت 5600MT/s می رسد. این یک موقعیت پیشرو در صنعت برای Micron است. راز پشت این نوآوری در فناوری 1β (1 بتا) مایکرون نهفته است که حافظه 128 گیگابایتی DDR5 RDIMM را با مزایای قابل توجهی مجهز می کند.

در مقایسه با محصولات سنتی 3DS از طریق سیلیکون از طریق (TSV)، محلول مایکرون افزایش قابل توجهی در چگالی بیت (بیش از 45 درصد)، بهبود بازده انرژی (22 درصد) و کاهش تاخیر (تا 16 درصد) ارائه می دهد. Micron بر مزایای عملکرد حافظه DDR5 با ظرفیت بالا در آموزش هوش مصنوعی تأکید می کند و ادعا می کند تا 28 درصد بهبود یافته است.

این حافظه تقویت‌شده برای مقابله با حجم‌های کاری فشرده حافظه در تولید هوش مصنوعی، پایگاه‌های داده درون حافظه و تجزیه و تحلیل داده‌های بلادرنگ ایده‌آل است. علاوه بر این، زمان‌های پاسخ سریع، قابلیت‌های استنتاج هوش مصنوعی را تسریع می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا