نرم افزار و اینترنت

امکان ضبط و اشتراک گذاری Spaces به میزبان ها در توییتر

در ماه سپتامبر، توییتر اعلام کرد که قصد دارد ویژگی‌های ضبط و پخش را برای Spaces اضافه کند تا شنوندگان بتوانند پس از پخش به برنامه‌ها دسترسی داشته باشند. اکنون، این توییتر این قابلیت را برای تعداد محدودی از میزبان‌های Spaces در iOS و برای همه شنوندگان در iOS و اندروید ارائه کرده است.

توییتر می گوید این راهی برای میزبانان است تا ارزش کار خود را افزایش دهند و به مخاطبانی دسترسی پیدا کنند که همیشه نمی توانند مراقب مکالمات زنده باشند. میزبان‌هایی که قبلاً به Spaces Recording دسترسی دارند، باید قبل از راه‌اندازی مکالمه جدید، Record Space را تغییر دهند تا این ویژگی را روشن کنند.

یک نماد ضبط برای همه، از جمله شنوندگان، در طول نمایش قابل مشاهده خواهد بود. میزبانان به مدت 30 روز پس از پخش اولیه به ضبط دسترسی خواهند داشت و می توانند آن را به اشتراک بگذارند و توییت کنند تا فالوورهای خود ببینند. شنوندگان می‌توانند فایل‌های ضبط شده را مستقیماً در تایم لاین خود پخش کنند – همچنین می‌توانند آنها را به اشتراک بگذارند، که می‌تواند به شنوندگان و طرفداران بیشتری برای میزبانان ترجمه شود.

در حالی که ضبط به مدت یک ماه در دسترس خواهد بود، میزبان ها می توانند آن را در هر زمان حذف کنند. توییتر می‌گوید همچنان یک فایل را تا 120 روز نگه می‌دارد، بنابراین می‌تواند محتوای نفرت‌انگیز را بررسی کند که در تضاد با شرایط آن باشد، در صورتی که کاربران گزارش ضبط شده‌ای را گزارش کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا