سخت افزار

کورسیر از دسکتاپ جدید ONE i500 رونمایی کرد

کورسیر امروز از عرضه کامپیوتر Corsair ONE i500 به عنوان پاوراستیشن کامپکت با اجزای پیشرفته و عملکرد بالا برای سازندگان محتوا، متخصصان هوش مصنوعی و گیمرها خبر داد. کامپیوتر ONE i500 با طراحی شیک و کم مصرف، مجهز به پردازنده Intel Core i9-14900K و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4090 است. ONE i500 همراه با حافظه نسل جدید DDR5 و 2 ترابایت حافظه NVMe SSD، سرعت، فضای ذخیره سازی و قابلیت اطمینانی را که از یک کامپیوتر سطح بالا انتظار دارید را ارائه می دهد.

کامپیوتر جدید کورسیر 30 درصد کوچکتر از یک دسکتاپ با اندازه کامل است اما قدرت را به خطر نمی اندازد. خنک‌کننده مایع مدرن بازده حرارتی بالاتری را به ارمغان آورده و دمای CPU و GPU را به حداقل رسانده و در عین حال عملکرد سریع‌تری را به دست می‌آورد، در حالی که به طور قابل‌توجهی آرام‌تر از خنک‌کننده سنتی است. کارت‌های گرافیک NVIDIA GeForce RTX 4090 و 4080 SUPER یک جهش کوانتومی را در نرخ فریم و گرافیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد می‌کنند، در حالی که معماری پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل باعث می‌شود که بدون هیچ گونه خطری، بازی و چند کار را انجام دهید.

فریم آلومینیومی براق با پنل‌های چوب واقعی مجهز به گواهی FSC به زیبایی در هر فضای کاری مدرن یا تنظیمات بازی قرار می‌گیرد. قابلیت ارتقا ONE i500 با استفاده از اسلات‌های استاندارد صنعتی PCIe، RAM و SSD امکان‌پذیر بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا سیستمی منحصر به فرد بسازید. Corsair ONE ORIGIN Edition را می‌توان با حداکثر 192 گیگابایت حافظه DDR5 و 24 ترابایت فضای ذخیره‌سازی سفارشی کرد تا تجربه‌های خلاقانه، چندوظیفه‌ای و بازی را افزایش دهد. پیکربندی همچنین گزینه هایی را برای افزودن کارت های ضبط، کارت های شبکه، کارت های صوتی، کارت های توسعه USB و موارد دیگر ارائه می دهد.

Corsair ONE i500 با نورپردازی زیردرخششی و پنل جلویی قابل تنظیم، به شما این قدرت را می‌دهد که ستاپ خود را در چند ثانیه شخصی‌سازی کنید. نورافکن سنسور لمسی برای I/O عقب به شما کمک می‌کند تا طیف وسیعی از گزینه‌های اتصال با عملکرد بالا را پیدا کنید. محصول بزودی در دسترس عموم قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا