گجت و پوشیدنی

معرفی Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro با پلتفرم Wear OS

Mobvoi در ماه می گذشته TicWatch Pro 5 را عرضه کرد و پس گذشت یک سال، این برند نسخه Enduro را به عنوان جدیدترین محصول اضافه شده به سری TicWatch Pro خود معرفی کرد. Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 و یک پردازنده 22 نانومتری پشتیبانی می‌کند. این دستگاه مجهز به سیستم عامل Wear OS 3.5 با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

TicWatch Pro 5 Enduro صفحه نمایشی 1.43 اینچی دایره‌ای همیشه روشن AMOLED رنگی با رزولوشن 466×466 پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi داشته که توسط شیشه کریستال Sapphire محافظت می‌شود و از بیش از 7000 واچ فیس از طریق برنامه TimeShow و Google Play پشتیبانی می‌کند.

Mobvoi همچنین صفحه نمایش TicWatch Pro 5 Enduro را به عنوان یک “نمایشگر بسیار کم مصرف” تبلیغ می کند، که می گوید “برای اطمینان از دسترسی بدون وقفه به ویژگی های ضروری از جمله تعداد گام های روزانه، کالری سوزانده شده، سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، وضعیت عمر باتری و یک قطب نما برای کمک به ناوبری در محیط های بیرونی.” طراحی شده است.

صفحه نمایش بسیار کم مصرف 18 گزینه رنگی برای نور پس زمینه برای خوانایی آسان در شرایط کم نور در اختیار شما قرار می دهد. این ساعت هوشمند همچنین دارای یکپارچگی یکپارچه با برخی از برنامه های تناسب اندام محبوب است که به کاربران امکان می دهد داده های تمرینی خود را مستقیماً در صفحه نمایش بسیار کم مصرف مشاهده کنند.

فریم ساعت Mobvoi TicWatch 5 Pro 5 Enduro از آلومینیوم سری 7000 و نایلون با استحکام بالا با فایبرگلاس ساخته شده، در حالی که تسمه های قابل تعویض 24 میلی متری از فلورو لاستیک می باشد. همچنین در برابر آب 5ATM مقاوم است و دارای گواهینامه MIL-STD-810H است. علاوه بر این، ساعت هوشمند شامل یک تاج چرخان با بازخورد لمسی و یک دکمه کناری قابل تنظیم می شود.

TicWatch Pro 5 Enduro با ویژگی‌های معمولی سلامت و تناسب اندام، از جمله پایش ضربان قلب (با AFib)، پایش خواب، و اندازه‌گیری استرس و سطح اکسیژن خون ارائه می‌شود. همچنین مجهز به تشخیص خروپف است و از VO2 Max پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ساعت هوشمند از بیش از 110 حالت تمرین حرفه‌ای در داخل و خارج از منزل پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی به نام TicExercise است که به شما امکان می‌دهد ضربان قلب خود را از طریق تعویض رنگ‌های نور پس‌زمینه کنترل کنید و با یک نگاه سریع به صفحه، محدوده ضربان قلب خود را بررسی کنید.

فعال نگه داشتن Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro یک باتری 628 میلی آمپر ساعتی است که برای ارائه 90 ساعت استقامت در حالت هوشمند و حداکثر 45 روز استقلال در حالت اساسی تبلیغ شده است. این ساعت هوشمند از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro بدون بند 44.7 گرم وزن دارد و در یک رنگ Obsidian به قیمت 349.99 دلار فروخته می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا