اسپیکر هوشمند Royol Mirage با یک نمایشگر منعطف رونمایی شد. شرکت رویول همچنین از دفترچه یادداشت دیجیتالی RoWrite 2 خود نیز در نمایشگاه CES 2020‌ پرده برداشت. اولین محصول، اسپیکر هوشمند Royol Mirage با ظاهری بشکه مانند است که نمایشگری اطراف آن را احاطه کرده است. نمایشگر اسپیکر هوشمند میراژ ابعاد 7.8 اینچی دارد و رزولوشن 1440 در 1920 پیکسلی را ارائه می دهد. پنل نمایشگر هم از نوع امولد است و تمامی سطح آن لمسی است.

برای این که بتوانید دستورات خود را به دستیار صوتی الکسای این اسپیکر ارسال کنید، میراژ به میکروفن های دو گانه مجهز شده و علاوه بر این در کنار آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم تعبیه شده است. به گفته Royole، میراژ از درایورهای 48 میلی متری بهره می برد و توان خروجی صدای آن در کل به 30 وات می رسد.  در کنار این ها چیپست اسنپدراگون 524 به همراه 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به اسپیکر میراژ نیرو می دهند. قیمت این محصول 899 دلار است و از سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

اما دومین محصول دفترچه یادداشت دیجیتالی RoWrite 2 نام دارد. این محصول 40 درصد سبک‌تر از نسخه‌ی قبلی خودش شده و از عمر باتری طولانی‌تر و همچنین دقت بالاتری برخوردار است.رویول آن را به یک سنسور منعطف تجهیز کرده تا شما مستقیماً روی صفحه‌ی آن یادداشت کنید و به وسیله‌ این سنسور، یادداشت‌هایتان به گوشی هوشمند شما منتقل شود. این سنسورها در قاب چرمی دیوایس جای گرفته‌اند. یک قلم با قابلیت شارژ بی‌سیم نیز در دسترس شما خواهد بود. قیمت این محصول 129 دلار بوده و از ماه مارس به فروش خواهد رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *