گجت و پوشیدنی

معرفی Noise ColorFit Icon 2 با نمایشگر 1.8 اینچی

شرکت نویز اخیراً  ColorFit Icon 2 را در هند معرفی کرد. جدیدترین پیشنهاد برند، مجموعه ای از ویژگی های مناسب و مرتبط با تناسب اندام را در خود جای داده است. Noise ColorFit Icon 2 دارای یک صفحه مربع و یک دکمه دایره ای در سمت راست است. این ساعت مجهز به نمایشگر 1.8 اینچی با لبه های خمیده بوده که وضوح 240 در 280 و روشنایی 500 نیت را فراهم می کند. از سوی دیگر دارای واچ فیس های قابل تنظیم است و با دارابودن گواهی IP67 در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

Noise ColorFit Icon 2 مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، پایش خواب و تمرینات تنفسی است. این ساعت همچنین از 60 حالت ورزشی بهره مند بوده و با پشتیبانی از تماس بلوتوث، ویژگی هایی مانند صفحه شماره گیری سریع، تاریخچه تماس و مخاطبین مورد علاقه در خود دارد. از جنبه راحتی، Noise ColorFit Icon 2 دارای دستیار صوتی هوش مصنوعی، کنترل دوربین و موسیقی، نمایشگر اعلان ها و بازی های داخلی است.

این ساعت هوشمند از یک باتری 260 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که ادعا می شود با یک بار شارژ 4 روز استفاده می کند. Noise ColorFit Icon 2 دارای برچسب قیمت 32 دلار بوده و در رنگ های مشکی، خاکستری نقره ای، شرابی عمیق و صورتی رز ارائه می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا