گجت و پوشیدنی

روبوراک از Qrevo Master و Qrevo S رونمایی کرد

وقتی نوبت به تمیز کردن کف خانه می رسد، جاروبرقی رباتی به یکی از وسایل ضروری برای هر خانه هوشمند تبدیل شده است. اگر به دنبال یک جاروبرقی جدید روبات هستید، ممکن است بخواهید آخرین پیشنهادات روبوراک یعنی Qrevo Master و Qrevo S را بررسی کنید.

امروز، روبوراک اعلام کرد که قصد دارد Qrevo Master را عرضه کند، یک جاروبرقی رباتیک که همه چیز را از تمیزکاری گوشه‌ها تا پاک کردن کف پوشش می‌دهد. این تمیزکننده‌ی جدید با یک سری ویژگی‌های مفید همراه است تا اطمینان حاصل شود که هیچ چیز به جا نمی‌ماند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. FlexiArm: یک برس جانبی که به گوشه‌ها دسترسی دارد تا خاک را بردارد. همچنین مسواک قادر به تمدید است.
  2. DuoRoller Riser Brush: یک برس دوگانه چرخشی از لاستیک دوگانه که می‌تواند موها را بردارد. همچنین قادر به جلوگیری از گره خوردن است، بنابراین نیازی به خودرویی ندارید.
  3. مکش قوی: Qrevo Master دارای قدرت مکش 10,000 پاسکال است.
  4. دستیار صوتی: شما می‌توانید با دستور صوتی شروع یا متوقف کنید.
  5. پرهیز از موانع: این ربات قادر به شناسایی و پرهیز از 62 نوع مختلف اشیاء، از جمله حیوانات خانگی، است.

به همراه این ویژگی‌ها، شما همچنین ایستگاه شارژی را دریافت می‌کنید که روبوراک آن را Multifunctional Dock 3.0 نامیده است. این ایستگاه شارژی 7 در 1 دارای دو تیغه چرخشی است که از نظافت ایستگاه مراقبت می‌کنند، دارای خالی کردن خودکار گرد و غبار است و از آب گرم 60 درجه برای پاک کردن خاک و لکه‌ها استفاده می‌کند. روبوراک ادعا می‌کند که این ایستگاه 99.7 درصد از باکتری‌ها را حذف می‌کند.

درباره‌ی پاک کن، ایستگاه قادر است تشخیص دهد که آب کثیف شده و در صورت لزوم یک شستشوی دوم را آغاز می‌کند. همچنین اگر تشخیص دهد که کف به شدت کثیف شده، می تواند عملکرد پاک کردن مجدد را فعال کند. روبوراک Qrevo Master با قیمت 1599 دلار در دسترس است.

Qrevo S، گزینه ارزان‌تر است و به همین دلیل انتظار نداشته باشید که همه ویژگی‌های Qrevo Master را در آن داشته باشد. در حالی که کامپوننت FlexiArm، دستیار صوتی و DuoRoller Riser Brush را از دست خواهید داد، این خلاء سازش زیادی را ایجاد نمی کند. این مدل خاص ارائه دهنده مکش 7،000Pa، شناسایی و پرهیز از موانع، یک برس لاستیکی تک نوع، و ایستگاه چند منظوره 5 در 1، است. این جاروبرقی رباتیک مناسب‌ترین گزینه برای پاسخ به نیازهای اصلی تمیزکاری است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا