امروز اینستاگرام با یک بروزرسانی جدید همراه شده، و این به شما امکان می‌دهد مستقیماً از چت‌های خود چیزهایی بخرید. این برای خرید از “کسب و کارهای کوچک واجد شرایط” کار می کند، که سفارشات شما را تایید می کند، درخواست های پرداخت را ایجاد می کند، و همه را در رابط چت دریافت می کند. بنابراین همه چیز نظیر سوالات شما، پاسخ های کسب و کار، هر ارتباط دیگری که با آنها رد و بدل کرده اید، همراه با اطلاعات سفارشات، حمل و نقل و ردیابی در همان مکان باقی می ماند.

شرکت متا می گوید هر هفته یک میلیارد نفر به یک تجارت در خانواده برنامه های خود پیام می دهند. با توجه به این موضوع، اینستاگرام می‌خواهد تجربه شما با کسب‌وکارهای مورد علاقه‌تان تا حد امکان یکپارچه باشد، این ویژگی جدید را ارائه کرد.

بیانیه مطبوعاتی رسمی یک سناریوی نظری را شرح می دهد که در آن شما به یک کوله پشتی علاقه مند هستید، با کسب و کار سازنده آن از طریق DM اینستاگرام تماس می گیرید، با کسب و کار در مورد سفارشی سازی ها چت می کنید، و سپس وقتی راضی بودید سفارش خود را مستقیماً در چت قرار می دهید. سپس می‌توانید در همان چت سؤالات بعدی را از کسب‌وکار بپرسید و سفارش خود را نیز پیگیری کنید. برای تکمیل خرید می توانید از متا پی استفاده کنید.

اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید، می‌توانید از این ویژگی جدید برای چت کردن با مشتریان در زمان واقعی برای پاسخ به سؤالات و تأیید جزئیات خرید، ایجاد یک درخواست پرداخت با توضیحات کالا و قیمت، و سپس جمع‌آوری پرداخت‌های گفته شده – همه در DM خود استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *