ایرتگ اپل یک ردیاب اقلام درجه یک است، اما از آنجایی که دستگاه با باتری کار می کند، باید از زمان کم شدن برق مطلع شوید تا بتوانید سلول را تعویض کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید تعیین کنید که آیا زمان تعویض باتری در ایرتگ خود رسیده یا خیر. دو راه وجود دارد که می توانید متوجه شوید که زمان تعویض باتری AirTag است.

قابل توجه ترین راه این است که یک اعلان در آیفون خود دریافت خواهید کرد. نشان می دهد که باتری AirTag در یک ردیاب خاص کم است و باید تعویض شود. اگر آن اعلان را انتخاب کنید، شما را به صفحه AirTag خاص در برنامه Find My می‌فرستد. و اگر نمی دانید، برنامه Find My مکان اصلی برای تعامل با AirTag شما است.

علاوه بر این که می‌توانید آخرین مکان شناخته شده ردیاب را ببینید، می‌توانید از AirTag خاصی استفاده کنید که یک نویز پخش کند تا در صورت قرار گرفتن در محدوده، به مکان یابی آن کمک کند. همچنین مکانی برای استفاده از قابلیت ردیابی آیفون سازگار خود برای دریافت ایده بهتر از محل قرارگیری شی است. در این اپلیکیشن، همچنین می‌توانید AirTag خود را بازنشانی کنید تا آن را به شخص دیگری بدهید.

همچنین می توانید از این اپلیکیشن برای مشاهده عمر باتری باقی مانده AirTag خود استفاده کنید. Find My را باز کرده و تب Items را انتخاب کنید. در آنجا همه AirTag های خود را خواهید دید. AirTag خاص را انتخاب کنید. متأسفانه، عمر باتری خاصی را نخواهید دید. فقط در صورتی یک هشدار مشاهده خواهید کرد که باتری AirTag شما کم باشد. در همان صفحه، می‌توانید Replace Battery را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های فرآیند سریع را ببینید.

فقط لازم به ذکر است، هنگامی که اعلان باتری کم را دریافت می کنید، کمی فضای تکان دادن وجود دارد. به احتمال زیاد، می توانید چند روز دیگر بدون نگرانی از AirTag استفاده کنید. اما باید مطمئن شوید که باتری را در اسرع وقت عوض کنید تا دسترسی به عملکرد ردیابی را از دست ندهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *