سیگیت از هارد دیسک جدید 24 ترابایتی IronWolf Pro پرده برداری کرده که نیازهای در حال تحول داده‌های SMB و محیط‌های ذخیره‌سازی متصل به شبکه سازمانی (NAS) را برطرف می‌کند. با ظرفیت های مختلف از 2 ترابایت تا 24 ترابایت، مجموعه IronWolf Pro برای مقیاس کردن نیازهای هر کسب و کار در حال رشد ساخته شده است.

درایو جدید IronWolf Pro با سرعت انتقال پایدار 285 مگابایت بر ثانیه، میزان بار کاری کاربر تا 550 ترابایت در سال و میانگین زمان 2.5 میلیون ساعت بین خرابی ها (MTBF)، طراحی شده اند تا عملکرد بی وقفه و قابلیت اطمینان 24×7 و قابلیت اطمینان در محیط‌های مشترک چند کاربره و چند کاربره را ارائه دهند.

درایو برای سیستم های NAS با فناوری AgileArray Seagate بهینه شده اند. AgileArray با استفاده از متعادل‌سازی دو صفحه و بازیابی خطای محدود زمانی (TLER)، به ارائه بهترین عملکرد در کلاس در سیستم‌های چند طرفه کمک می‌کند. علاوه بر این، درایوها حسگرهای ارتعاش دورانی (RV) داخلی را ارائه می‌دهند که با تعادل سطح دوگانه ترکیب شده‌اند و ارتعاشات را برای ارائه عملکرد و قابلیت اطمینان بالا ثابت می‌کند.

درایو IronWolf Pro مجهز به سیستم مدیریت سلامت IronWolf Seagate است که به محافظت از داده ها با توصیه های پیشگیری، مداخله و بازیابی کمک می کند تا از سلامت سیستم در سیستم های NAS سازگار اطمینان حاصل شود. هارد دیسک سیگیت IronWolf Pro 24 TB اکنون با قیمت 649 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *