به‌روزرسانی بزرگ One UI 6.1 سامسونگ با هوش مصنوعی تقریباً آماده است تا به دستگاه‌های برتر سال گذشته برسد. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی که در ماه ژانویه با گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا عرضه شدند، به گلکسی اس 23، اس 23 پلاس، اس 23 اولترا، زد فلیپ 5، زد فولد 5 و اس 23 فن ادیشن منتقل خواهند شد.

این به‌روزرسانی اکنون قرار است در 28 مارس، یعنی پنجشنبه آینده، منتشر شود. این عرضه ممکن است در یک روز در سطح جهانی شروع نشود، اما حداقل در چندین منطقه انجام خواهد شد، همانطور که توسط اعلان‌های دریافت شده توسط صاحبان دستگاه‌های فوق‌الذکر مشهود است. علاوه بر این، پس از تایید تاریخ توسط سامسونگ کره در هفته گذشته، اکنون سامسونگ چین می گوید که 28 مارس واقعاً روز بزرگ است.

در همین حال، سامسونگ کره در پاسخ به کاربران در انجمن‌های ارتباطی خود تاریخ را تکرار کرد و پیشنهاد کرد که گلکسی S23 FE بخشی از موج اول خواهد بود – برخلاف آنچه که معمولاً تاکنون با چنین به‌روزرسانی‌هایی اتفاق افتاده است. با توجه به نحوه عملکرد عمومی به‌روزرسانی، ممکن است آوریل باشد تا One UI 6.1 برای همه دستگاه‌های واجد شرایط در سراسر جهان عرضه شود، اما قطعاً به نظر می‌رسد که توپ در اواخر این هفته شروع به کار خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *