نرم افزار و اینترنت

باگ One UI 6.1 باعث از کارافتادن اثر انگشت در گلکسی S23 شد

حتی یک هفته از عرضه One UI 6.1 سامسونگ برای سری گلکسی S23 نگذشته است و مردم در حال حاضر مشکلات زیادی را در مورد آن گزارش کرده اند. ابتدا با گزارش‌هایی مواجه شدیم که ادعا می‌کردند سرعت شارژ گوشی را به 15 وات محدود می‌کند و در نتیجه زمان بیشتری برای شارژ کردن دستگاه می‌برد.

سپس، با گزارش هایی مواجه شدیم که ادعا می کردند گوشی با آن گرمتر از قبل کار می کند. اکنون کاربران می گویند که پس از به روز رسانی به One UI 6.1، اسکنر اثر انگشت گلکسی S23 آنها به درستی کار نمی کند. به گفته بسیاری از افراد در ردیت، زمانی که گلکسی S23 خود را با فشردن دکمه پاور یا دو بار ضربه زدن روی صفحه بیدار می‌کنند، گاهی اوقات گوشی انیمیشنی را برای تشخیص اثر انگشت نشان نمی‌دهد.

اگر همچنان جلو بروند و انگشت خود را روی صفحه نمایش بگذارند، دستگاه هیچ کاری انجام نمی دهد. با این حال، هنگامی که انگشت را بلند می کنند، انیمیشن اثر انگشت را نشان می دهد. سپس باید انگشت خود را یک بار دیگر روی نمایشگر قرار دهند تا قفل دستگاه باز شود. با توجه به اینکه چند بار در روز قفل گوشی خود را باز می کنیم، این مسئله بسیار خسته کننده و مهمتر از آن جدی به نظر می رسد.

خوشبختانه، این مشکل فقط گاهی اوقات ظاهر می شود. غیرعادی نیست که یک نسخه جدید نرم افزار، به خصوص نسخه ای که ویژگی های جدید زیادی را به همراه دارد، حاوی چند اشکال باشد. با این حال امیدواریم که سامسونگ به سرعت آنها را با یک به روز رسانی نرم افزاری دیگر برطرف کند.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا