برنامه Threads متا اغلب به عنوان رقیب این شرکت برای X توصیف می شود. اما کاربران Threads، به ویژه آنهایی که زمانی در توییتر فعال بودند، اغلب به سرعت به این نکته اشاره می کنند که برنامه Meta هنوز منبع خوبی برای اطلاعات بلادرنگ نیست.

الگوریتم “for you” این اپلیکیشن اغلب پست‌های چند روزه را در کنار پست‌های تازه نشان می‌دهد، و ویژگی موضوعات پرطرفدار آن که اخیراً معرفی شده تنها پنج موضوع را در یک زمان نشان می‌دهد. اما برای کسانی که امیدوارند این برنامه در نهایت برای اطلاعات لحظه ای مفیدتر شود، آخرین آزمایش متا ممکن است خبر خوبی باشد.

طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر تردز دانیل رودریگز، این برنامه در حال آزمایش یک ویژگی جستجوی جدید است که به کاربران امکان می دهد نتایج را بر اساس آخرین موارد فیلتر کنند. آدام موسری مدیر ارشد تردز، این تغییر را تایید کرد. موسری نوشت: “ما شروع به آزمایش این موضوع با تعداد کمی از افراد کرده‌ایم، بنابراین یافتن نتایج جستجوی مرتبط به صورت بلادرنگ آسان‌تر است”.

ممکن است به نظر یک ترفند نسبتاً جزئی به نظر برسد، اما فقدان جستجوی زمانی برای کاربران Threads که به دنبال یافتن اخبار یا نظرات درباره رویدادهای جاری هستند، مدت‌ها ناامیدکننده بوده است. و در حالی که مرتب‌سازی بر اساس پست‌های “recent” مانند جستجوی زمانی نیست، باید به انتشار پست‌های مربوط به اخبار فوری یا سایر موضوعات به موقع کمک کند. با این حال، اینکه این ویژگی چقدر مفید است، به این بستگی دارد که متا فیلتر را برای همه موضوعات در پلتفرم در دسترس قرار دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *