هواوی یکی از برزگترین تولید کننده گوشی های هوشمند بعد از سامسونگ و اپل است، اما بر خلاف دو رقیب دیگر، فاقد یک فروشگاه عرضه اپلیکیشن‌های موبایل مخصوص به خود است.

اکنون هواوی دست به کار شده و فروشگاه اپلیکیشن جدیدی با نام AppGallery را توسعه داده است. فروشگاه اپلیکیشن هواوی به صورت پیش‌فرض بر روی دو گوشی هواوی پی 20 و پی 20 پرو نصب شده است. با ورود به فروشگاه اپلیکیشن هواوی پنج تب مشاهده خواهید کرد که به ترتیب ویژه، دسته‌بندی، بهترین، مدیریت و برای من هستند. در آخرین مورد اپلیکیشن‌های خود را مشاهده کرده و می‌توانید تنظیمات فروشگاه اپلیکیشن هواوی را برای خود سفارشی‌سازی کنید.

از آنجایی که هواوی بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در چین است، بسیاری از اپ های آن به طور ویژه برای بازار این کشور و نیز سایر کشورهای آسیایی طراحی شده. از جمله این اپ ها می توان به Amap برای مسیریابی، برنامه پیام رسان WeChat و QQMusic در دسته برنامه های مرتبط با سرگرمی اشاره کرد. کاربران هواوی می‌بایست نصب اپلیکیشن‌های جانبی از منابع خارجی (به غیر از گوگل پلی استور) را در دستگاه اندرویدی خود فعال کرده و سپس برای آغاز دانلود خودکار برنامه به آدرس wap2.hispace.hicloud.com بروند. بعد از دانلود و نصب AppGallery و نصب تعدادی نرم افزار از طریق آن، می‌توان خود فروشگاه اپلیکیشن هواوی را در صورت دلخواه و بدون پاک شدن سایر برنامه‌ها حذف کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *