لپ تاپ

ایسوس باریکترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان را رونمایی کرد

ایسوس به تازگی باریکترین لپ تاپ گیمینگ جهان را با نام (ROG Zephyrus M (GM501 رونمایی کرده است. هفته پیش، اینتل نسل هشتم پردازنده های جدید خودش را رونمایی کرد، ایسوس هم دست به کار شد و یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند معرفی کرد.

محصول جدید شرکت ایسوس از پردازنده جدید Core i7-8750H و کارت گرافیک قدرتمند انویدیا GeForce GTX 1070 استفاده کرده است. ایسوس از نمایشگرهای 15.6 اینچیIPS  با نرخ بروزرسانی 144 هرتز استفاده کرده است که با تلفیق تکنولوژی NVIDIA G-Sync و زمان پاسخ به فرکانس تنها 3 میلی ثانیه، یک بازی کم نظیر را برای شما به نمایش می گذارد.

حافظه اس اس دی داخلی این لپ تاپ به انتخاب کاربر ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت بوده و میزان حافظه اچ دی دی آن به یک ترابایت می رسد. دو بلندگوی ۳.۵ واتی از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ ۲.۵ کیلوگرمی است. سیستم (ROG Active Aerodynamic System (AAS تمام چیزی است که تهویه اصلی لپ تاپ های گیمینگ Zephyrus را بر عهده دارد.

این خنک کننده ضمن برخورداری از فیلترهای ضد گرد و غبار، تا 32% گردش هوای بیشتر و کاهش دما تا 20 درجه سانتی گراد را به نسبت دیگر نوت بوک های غیر گیمینگ ارائه خواهد کرد. لپ تاپ های گیمینگ Zephyrus M از تاریخ 3 آوریل برای فروش در بازارهای جهانی عرضه شده اند.

ایسوس دو لپ تاپ دیگر هم عرضه کرده که به ترتیب GX۵۰۱ و G۷۰۳ نام دارند و به ترتیب دارای نمایشگرهای ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی هستند. دقت هر دو نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. در این لپ تاپ ها از پردازنده های Core i۷-۸۷۵۰H  و Core i۹-۸۹۵۰HK و پردازنده های گرافیکی GTX ۱۰۸۰ Max-Q  و GTX ۱۰۸۰ استفاده شده است. حداکثر حافظه رم دی دی آر ۴ این لپ تاپ ها هم به ترتیب ۲۴ و ۶۴ گیگابایت است. حداکثر حافظه اس اس دی این دو محصول ۵۱۲ گیگابایت و حداکثر حافظه اچ دی دی آنها دو ترابایت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا