نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام قابلیت فوکوس را برای حالت پرتره معرفی کرد

اینستاگرام امروز قابلیتی جدید را به اپلیکیشن محبوب خود افزوده است که بزرگترین خبر در این خصوص را می‌توان اضافه شدن قابلیت پرتره به این برنامه دانست که با عنوان قابلیت فوکوس (Focus) به آن اضافه شده است. با عکاسی در این حالت محیط اطراف با افکت بوکه محو شده تا تمام تمرکز روی افراد حاضر در تصویر معطوف شود.

حالت پرتره مثل تمام حالات عکاسی دیگر اینستاگرام از جمله سوپرزوم به شکل یک گزینه مجزا به صفحه ساخت استوری‌ها اضافه شده که با چند سوایپ می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام همچنین روش جدیدی برای مورد خطاب قرار دادن (منشن کردن) سایر کاربران در بخش استوری با استفاده از استیکر به اپلیکیشن خود افزوده است. در این روش که فعلا برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته است با استفاده از استیکر “@mention” که در بخش استیکرها در دسترس خواهد بود می‌توانید با استفاده از استیکرها سایر کاربران را در تصویر خود منشن کنید.

اینستاگرام، فقط کاربران آیفون‌ SE و مدل‌های جدیدتر از 6S می‌توانند از این حالت عکاسی استفاده کنند. با این وجود احتمال دارد که در آینده امکان استفاده از فوکوس برای طیف گسترده‌تری از دیوایس ها فراهم شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا