پس از انتشار تیزر معرفی، سرانجام هواوی از گوشی هوشمند آنر نوت 10 یا Honor Note 10 به طور رسمی رونمایی کرد.

آنر نوت 10، نمایشگری 6.95 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل و بدون بریدگی دارد. نمایشگر این گوشی همچنین از استاندارد HDR10 و از ۱۱۵ درصد از بازه رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند. در دل آنر نوت 10، پردازنده قدرتمند کرین 970 قرار داشته که با آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم همراهی می کند. این گوشی همچنین در نسخه‌های مختلف با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد اما کماکان درگاه کارت حافظه نیز فراموش نشده است.

به گفته هواوی، این تراشه از یک سیستم خنک‌کننده مایع هشت لایه بهره می‌برد که ۴۱ درصد مدیریت حرارت بهتر و ۱۰ درصد دمای پایین‌تر تحت فشار را می‌دهد. علاوه بر فناوری GPU Turbo که برای بهینه‌سازی عملکرد گرافیکی در گوشی‌های اخیر هواوی و آنر دیده بودیم، آنر نوت 10 به قابلیت جدید CPU Turbo نیز مجهز شده است. هواوی برای فعالسازی این دو قابلیت یک کلید فیزیکی را در کنار بدنه گوشی قرار داده است.

دوربین اصلی دوگانه آنر نوت 10، از دو سنسور 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور دوم 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تشکیل شده است. در حالی که دوریین جلوی آن از سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره می برد.  به لطف تراشه Kirin 970 هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر را بهبود ببخشد و علاوه بر این دکمه Double Turbo به عنوان دکمه شاتر نیز عمل خواهد کرد.

از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سوپرشارژ، سیستم عامل پیش فرض اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری  EMUI 8.2 اشاره نمود.

قیمت این گوشی در چین برای نسخه ۶/۶۴ گیگابایت حدود ۴۱۰ دلار و برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت حدود ۴۷۰ دلار است. درحالیکه نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی نزدیک به ۵۳۰ دلار خواهد داشت. آنر نوت 10 در رنگ‌های مشکی و آبی از فردا نهم مردادماه وارد بازار چین خواهد شد و انتظار داریم عرضه جهانی آن یکی دو ماه دیرتر انجام شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *