اپل ساعاتی قبل در کنار معرفی محصولات جدیدش شامل اپل واچ سری 6 و واچ SE و تبلت آیپد نسل هشتم، از نسل جدید آیپد ایر 2020 با تراشه A14 Bionic رونمایی کرد. طراحی این تبلت اکنون به وضوح از آیپد پرو الهام گرفته است. حاشیه های صفحه نمایش کوچکتر شده، و به جای رابط لایتینگ از پورت USB-C استفاده شده است.

این تبلت همان رد پای قبلی خود را دارد، اما به دلیل حاشیه های کوچکتر، اکنون از یک صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina با وضوح 2360 در 1640 پیکسل برخوردار است. TouchID در دکمه پاور جدید و نصب شده در بالا قرار گرفته است. iPad Air جدید مجهز به چیپ ست جدید اپل A14 Bionic است که انتظار می رود در اواخر سال جاری در خانواده آیفون 12 آینده نیز ارائه شود. A14 با فرایند 5 نانومتری ساخته شده و اولین بار در صنعت است که به این چگالی رسیده است. این یک طراحی پردازنده 6 هسته ای با دو هسته با عملکرد بالا و چهار هسته با بهره وری بالا دارد. عملکرد نسبت به iPad Air قبلی 40 درصد بهبود یافته  و پردازنده گرافیکی 30 درصد سریعتر است.

در قسمت پشتی همان دوربین در مدل های iPad Pro وجود دارد، یعنی یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 ، پشتیبانی از ضبط ویدئو 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه، اسلوموشن 240 فریم در ثانیه و بهبود ثبات فیلم. برای عکاسی سلفی یک دوربین 7 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و فیلمبرداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه دریافت می کنید.

این تبلت دارای Wi-Fi 6، بلندگوی دوگانه و پشتیبانی از Apple Pencil است که به صورت مغناطیسی برای جفت شدن، شارژ و ذخیره سازی به کنار آن متصل می شود. اپل یک کیف صفحه کلید شناور نیز برای آن ارائه خواهد داد. iPad Air جدید ماه آینده با رنگ های رزگلد، سبز، آبی آسمانی، نقره ای و خاکستری با قیمت پایه 599 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *