موبایل و تبلت

گوشی Leagoo S10 با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و قیمت 300 دلار معرفی شد

در حالیکه سازنده های بزرگ گوشی های هوشمند، از تکنولوژی حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر استفاده می کنند، به تازگی شرکت Leagoo از این فناوری بهره گرفته و اقدام به رونمایی از گوشی Leagoo S10 کرده است. این گوشی با پرچسب قیمت 300 دلار به فروش خواهد رسید.

بدنه این گوشی از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و دارای لبه های گرد دارد. این گوشی از نمایشگر 6.21 اینچی امولد با رزولوشن 2248 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19 به 9 و تراکم پیکسلی 400 نیت به همراه بریدگی در بالای نمایشگر بهره گرفته است.

پردازنده تعبیه شده از نوع مدیاتک هلیو پی 60 است. این تراشه مبتنی بر معماری 12 نانومتری ساخته شده و دارای هشت هسته پردازشی با فرکانس 2 گیگاهرتز است. این گوشی همچنین 6 گیگابایت حافظه رم داشته و میزان حافظه داخلی آن 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است. برای تامین اجزای سخت افزار گوشی، از باتری با ظرفیت 4050 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع استفاده شده است.

دوربین اصلی S10 دوگانه بوده و به دو سنسور 20 مگاپیکسلی ساخت سونی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی برای کمک به ثبت تصاویر با افکت بوکه مجهز شده است. دوربین سلفی این گوشی هم 13 مگاپیکسل است. این شرکت، حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر گوشی قرار داده است. این گوشی همچنین از سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو بهره می برد. این گوشی قرار است از ماه سپتامبر با قیمت 300 دلار در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا