نرم افزار و اینترنت

نسخه Go اندروید 9 پای به طور رسمی معرفی شد

گوگل به تازگی نسخه Go اندروید 9 را با نام Android 9 Pie Go Edition که نسخه بهینه شده اندروید 9 بوده، به طور رسمی معرفی کرد. این نسخه قرار است از پاییز امسال در دسترس قرار گیرد.

نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی اندروید گو 500 گیگابایت فضای کمتری را اشغال میکند و 5.5 گیگابایت از حافظه دستگاهی که دارای 8 گیگابایت حافظه است آزاد خواهد ماند. دستگاه های مجهز به این سیستم عامل با سرعت بالایی بوت می شوند. علاوه بر این، نسخه گو اندروید 9.0 زمان بوت سریعتری دارد و از امنیت بالاتری هم برخوردار شده است. همچنین گوگل یک داشبورد نظارتی برای این سیستم عامل در نظر گرفته تا کاربران بتوانند مصرف دیتا توسط برنامه ها چک کنند.

تغییرات صورت گرفته از سوی گوگل باعث افزایش سرعت و امنیت نسخه Go اندروید 9 پای شده است. گوگل اپلیکیشن های Go را بازطراحی و ویژگی های جدیدی را به آن ها اضافه کرده است. گوگل اعلام کرده اولین دستگاه های مجهز به این نسخه از سیستم عامل اندروید 9 پای در پاییز سال جاری میلادی روانه بازار می شوند. با توجه به این موضوع، انتظار می رود دستگاه های مجهز به نسخه گو اندروید اوریو به نسخه از سیستم عامل اندروید آپدیت نشوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا