نرم افزار و اینترنت

گوگل قابلیت بازگشت ارسال را به نسخه اندوریدی جیمیل اضافه کرد

سرانجام نسخه اندرویدی جیمیل هم به یکی از قابلیت های این سرویس پست الکترونیک که مدتها قبل برای رایانه های رومیزی در دسترس بود، مجهز شد. نسخه ۸.۷ برنامه اندرویدی جی میل به کاربران امکان می دهد تا نامه های ارسالی را در صورت تمایل متوقف کنند و جلوی ارسال آنها را بگیرند.

بنابراین اگر شما ایمیلی را ارسال کنید و سپس متوجه شوید که نگارش مطلب مهمی را فراموش کرده اید می توانید با استفاده از قابلیت undo جلوی ارسالش را بگیرید، مطلب مورد نظر را اضافه کنید و سپس مجددا ایمیل خود را ارسال کنید.

گوگل چند هفته ای است ارائه این خدمات را به کاربران خود آغاز کرده و آن را از طریق برخی سرویس های دیگر خود نیز ارائه می کند که به عنوان مثال می توان به خدمات اسناد گوگل اشاره کرد. بنابراین اگر کاربری سندی را در این بخش از طریق جی میل ارسال کند، می تواند جلوی به مقصد رسیدن آن را بگیرد.

برای استفاده از این خدمات باید در زمان ارسال ایمیل به پیام اطلاع رسانی که در پایین نمایشگر می بینید توجه داشته باشید. در صورت توجه به این پیام و انتخاب گزینه undo، پیام شما به بخش پیش نویس منتقل می شود تا بعد از تصحیح و اصلاح مجددا پیامتان را ارسال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا