به تازگی اپل چندین آپدیت جدید شامل iOS 12.4 ،watchOS 5.3 و macOS Mojave 10.14.6 را برای محصولات خود منتشر کرد. همچنین برای دستگاه‌هایی که دیگر جدیدترین نسخه از iOS را دریافت نمی‌کنند، iOS 9.3.6 و 10.3.4 با رفع یک باگ مرتبط با GPS منتشر شد. باگ مذبور بر عملکرد مکان یابی تأثیر می‌گذاشت و می‌توانست به برهم خوردن تاریخ و ساعت نیز بیانجامد.

در سوی دیگر این بسته به‌روزرسانی حاوی پچ‌های امنیتی و همچنین اپلیکیشن Apple News+ است.  نسخه جدید اپلیکیشن خبرخوان iOS قابلیت ذخیره مجلات مدنظر به صورت آفلاین را به ارمغان می‌آورد. دیگر ویژگی آپدیت iOS 12.4 و WatchOS 5.3 شامل یک بسته امنیتی برای برنامه Walkie Talkie در اپل واچ است. این نسخه همچنین شامل پشتیبانی محصولات HomePod در کشور ژاپن و تایوان است.

در سوی دیگر آپدیت WatchOS 5.3 امکان استفاده از قابلیت ECG را برای کاربران کشورهای کانادا و سنگاپور به همراه می‌آورد. بدین ترتیب تعداد کاربران کشورهایی که اکنون می‌توانند از ویژگی مشاهده ضربان قلب اپل واچ بهره‌مند شوند به 30 کشور افزایش پیدا کرده است. macOS Mojave 10.14.6 نیز با بهبود اپلیکیشن Apple News plus، رفع مشکل هنگ کردن در طول راه اندازی مجدد، رفع بروز مشکل گرافیکی پس از بازیابی از حالت Sleep، رفع مشکل شد سیاهی صفحه در پخش تمام صفحه ویدئو بر روی Mac mini و بهبود به اشتراک گذاری فایل از طریق SMB همراه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *